וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה קפצו על יוסי בניון בסיום: "אני לא שם לב לקללות"

28.11.2015 / 19:39

הקפטן זכה לתמיכה אדירה לאחר שכבש שער ניצחון דרמטי מול מכבי נתניה ואמר: "אוהב את כל אוהדי מכבי חיפה". רוני לוי: "אני לא מופתע, זה מה שנקרא חילוף מנצח. שכטר? מצפה שישחק טוב יותר". ואליינטה הוחלף לאחר מאמנו החליט שלא לסכנו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: קשת סידי
שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
זכה לתשואות. בניון/אדריאן הרבשטיין

פעם אתה למעלה, ופעם אתה למטה. את האמרה הזו למד (ועדיין לומד) קשר מכבי חיפה, יוסי בניון, על בשרו. הערב (שבת), אחרי שספג אינספור השמצות, קללות וביקורות החזיק הקפטן על כר הדשא, שכבש שער ניצחון לזכות קבוצתו ב-0:1 על מכבי נתניה.

הירוקים הציגו יכולת מאכזבת לכל אורך המשחק מול נועלת הטבלה ולא הצליחו לסכן את השער של ברק לוי, עד שהגיע הקפטן, שסיים מהלך נהדר עם שער מרהיב ברשת של השוער הצעיר. בניון נכנס בדקה ה-82 וארבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול שלו. הוא קיבל כדור נפלא מטאלב טואטחה ברחבה ומהאוויר המשיך לרשת באלגנטיות.

אוהדי מכבי חיפה עם שלט נגד יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
ליצן? השלט שהניפו אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

שחקני הקבוצה קפצו על הקשר הוותיק בסיום וחיבקו אותו בחוזקה, כשאוראל דגני וגליינור פלט משכו אותו לאוהדים, שנותרו ביציעים גם אחרי שריקת הפתיחה כדי לעודד את הקפטן.

יוסי בניון אמר בסיום: "ממשחק למשחק אני לא שם לב לקללות האלו ויש יותר תמיכה מצד הקהל. הקהל השקט או הקופים הירוקים, מבחינתי כולם אותו דבר. אני אוהב את כל אוהדי מכבי חיפה ואעשה הכול כדי להצליח".

"זה מה שנקרא חילוף מנצח", אמר רוני לוי. "הרגשתי שיוסי צריך להיכנס ולעשות את השינוי. הוא עשה את זה בעבר, יש לו אופי של ווינר ואני לא מופתע. ברור לי שהיכולת צריכה להיות טובה יותר ושאנחנו צריכים להיות איכותיים יותר. אלו ניצחונות של אופי ומוטיבציה ואני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון לשבועות הבאים".

המאמן הוסיף: "יוסי עבר ימים לא קלים. להתמודד עם לחץ זה קשה. ראיתם אנרגיה טובה באיצטדיון כשהוא נכנס וכשיש אנרגיה טובה דברים טובים קורים". לוי התייחס לשכטר: "הרצון והמוטיבציה שלו גדולים מאוד. הוא מתאמן ועובד טוב ומשקיע במשחק, אבל לוקה קצת בחדות מול השער. אני מצפה שישחק טוב יותר. מעבר לאיכות חשוב לנו גישה טובה. הוא אחד מאלה שמחויבים לקבוצה".

מארק ואליינטה, שהוחלף במהלך המחצית הראשונה, עלה לשחק עם רגישות בשריר וכשהכאב התגבר, החליט רוני לוי להוציאו כדי לא לסכנו.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה (ימין) עם ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהדרך. עטר עם לוי/אדריאן הרבשטיין

ראובן עטר: "אין ספק שהקבוצה נראתה מאורגנת לאורך כל המשחק, גם 0:1 לטובתנו היה באוויר. הייתי מרוצה מהמחויבות של השחקנים ומההופעה שלנו. השחקנים הצעירים הכניסו איזשהו להט בקבוצה ואני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי במשחקים הבאים. אם אצטרך, אעשה עוד שינויים. היום עלו שני צעירים שעוד לא שיחקו בקבוצה הבוגרת, ואת מי שאוכל לעלות אני אעלה. אם אנחנו עם ניצחון אחד אחרי 12 משחקים, אז לפחות שנהיה עם שחקנים שבאים לתת את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully