וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקשר הארגנטינאי וולטר אסבדו הוצע לקבוצה

28.11.2015 / 14:31

גיא לוי מחפש חיזוק למרכז השדה, ושמו של שחקן סן לורנסו וריבר פלייט לשעבר, שגם הופיע בנבחרת ארגנטינה, עלה על הפרק. האדומים צפויים להיפרד מאיסו לינגאנה וכך יתפנה מקום לזר חדש

one

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 3:0 למכבי חיפה במחזור הקודם

הפועל תל אביב כבר מתחילה לחשוב על חיזוק לקראת חודש ינואר, ואחד השמות שהוצע לקבוצה הוא זה של הקשר הארגנטינאי וולטר אסבדו. כרגע להפועל תל אביב יש חמישה זרים, אבל איסו לינגאנה צפוי לעזוב ואסבדו עשוי להיות האיש שיגיע במקומו לקבוצה של גיא לוי, שמחפש חיזוק למרכז השדה. מדובר בשחקן חופשי שלא שיחק בחצי השנה האחרונה.

וולטר אסבדו שחקן ריבר פלייט מעל כריסטיאן צ'אבז שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
וולטר אסבדו במדי ריבר פלייט, מימין/רויטרס

אסבדו בן ה-29 גדל בסן לורנסו וזכה עם הקבוצה באליפות ב-2007. ב-2009 נמכר למטאליסט חרקוב האוקראינית, אך לא התאקלם ומיהר לחזור לארגנטינה. תחילה הושאל לאינדפנדיינטה ולאחר מכן חתם בריבר פלייט, ששלחה אותו פעמיים להשאלות בבנפילד וסראגוסה הספרדית. בתום התקופה בריבר חתם באוגוסט 2014 בטיגרה ומיעט לשחק, כשקבוצתו האחרונה הייתה דפנסה אי חוסטיסיה, גם היא בליגה הראשונה בארגנטינה. אסבדו רשם תשע הופעות, האחרונה שבהן כמחליף ב-23 במאי, ומאז לא שיחק.

הקשר הופיע בנבחרת הנוער של ארגנטינה וזכה לרשום הופעה אחת ויחידה גם בנבחרת הבוגרת, כאשר דייגו מראדונה זימן נבחרת על טהרת הליגה המקומית למשחק מול ג'מייקה ב-10 בפברואר 2010, אז ניצחו האלביסלסטה 1:2 משער ניצחון של איגנסיו קאנוטו, בלם מכבי חיפה לשעבר.

בתחילת הקליפ: השער האחרון של אסבדו, במשחק גביע מול אנדינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully