וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר אילוז נפרד: "מקווה שאזכה בתארים עם הפועל באר שבע כמנהל"

27.11.2015 / 9:55

המגן הימני כינס מסיבת עיתונאים לרגל פרישתו והמעבר לתפקיד ניהולי בקבוצה מבירת הנגב: "העדפתי להישאר כאן בבית מאשר לשחק במועדון אחר". באר שבע צפויה לערוך לו משחק פרידה

one

זמן קצר אחרי שהודיע על פרישה מכדורגל ומעבר לתפקיד ניהולי בהפועל באר שבע, אביתר אילוז כינס היום (שישי) מסיבת עיתונאים לסיכום הקריירה, בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת והמאמן ברק בכר. באר שבע, שמתכוננת למשחק מול הפועל כפר סבא, צפויה לערוך למגן הימני משחק פרידה בעתיד הקרוב.

"כשהתחלתי לשחק כדורגל החלום שלי היה להיות שחקן בוגרים בהפועל באר שבע", נזכר אילוז בפתח דבריו. "הגשמתי את החלום, הפכתי להיות שחקן הרכב וקפטן עם השנים. ההחלטה הזאת לא קלה, אבל לכל דבר יש סוף והחלטתי לא ללכת לקבוצה אחרת או לרדת ליגה, אלא להישאר בבית שלי ועם המשפחה שלי. אני אעשה את התפקיד הזה מאהבה, כמו בימים שהייתי שחקן. אני שם את הקריירה המקצועית בצד, אשתדל לעשות את המקסימום".

שחקן הפועל באר שבע, אביתר אילוז. קובי אליהו
עובר תפקיד. אביתר אילוז/קובי אליהו

אילוז הוסיף: "קשה לסכם 14 שנים בחמש דקות, אבל הרגעים המשמחים זה כמובן הזימון לנבחרת, עליית ליגה עם באר שבע ועוד ועוד. בקריירה הגעתי פעמיים לגמר גביע ולא הצלחתי לזכות, אבל הלוואי שזה יקרה העונה".

על העובדה שמיעט לשחק בשנתיים האחרונות: "ברק החליט שאני לא טוב, אלישע החליט שאני לא טוב, וזה לגיטימי ואני מקבל את זה באהבה".

אלונה ברקת שיבחה את אילוז: "יש דברים במועדון שחשוב לנו לשמר. אביתר הוא איש מבריק שנשאר אצלנו במערכת, וזו כבר סוג של מסורת. אני בטוחה שהמעבר וגם ההחלטה לא הייתה פשוטה, אבל אנחנו שמחים שהוא נשאר איתנו במערכת. הפועל באר שבע מנסה להראות לאורך כל השנים שהיא יותר מקבוצת כדורגל, אלא משפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully