וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר זכתה בארד בקוריאה, לינדה בולדר סיימה חמישית

27.11.2015 / 10:08

הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה (63 ק"ג) הכניעה בווזארי את ואן אמדן ההולנדית וסיימה במקום השלישי בתחרות גרנד פרי ג'ג'ו. בולדר (70 ק"ג) הפסידה ברבע הגמר ונכנעה למאטיץ' בקרב על הארד

לינדה בולדר. ברני ארדוב
לא הספיק למדליה. בולדר/ברני ארדוב

אליס שלזינגר, הג'ודוקא הישראלית שמייצגת את בריטניה, זכתה הבוקר (שישי) במדליית ארד בתחרות הגרנד פרי ג'ג'ו בקוריאה. אחריה עלתה לקרב על המקום השלישי גם לינדה בולדר, שהפסידה ברבע הגמר, אבל המשיכה לבית הניחומים ולא הצליחה להתנחם במדליית ארד וסיימה חמישית. כזכור, אתמול גולן פולק, טל פליקר ורוני שוורץ השיגו מדליות ארד בתחרות.

אליס שלזינגר (63 ק"ג), שמייצגת את בריטניה, החלה את דרכה בתחרות בסיבוב הראשון והשיגה ניצחון באיפון על הקרואטית אנדראה דאקוביץ'. לאחר מכן היא המשיכה לניצחון על ג'יון באק המקומית כשהיא השיגה מולה ווזארי ויוקו, אבל היא הפסידה ביוקו ברבע הגמר לאקטרינה ואלקובה מרוסיה. בקרב הראשון בבית הניחומים היא השיגה ניצחון מרשים על איסבל פוצ'ה מספרד אחרי שהטילה אותה בווזארי ואיפון, ולאחר מכן היא התחרתה מול אניקה ואן אמדן מהולנד שהובילה ביוקו, אבל שלזינגר השיגה ווזארי וחגגה ניצחון.

שלזינגר התייחסה לזכייה ואמרה: "זה לא סוד שמדובר במעמד שחיכיתי לו הרבה זמן ובעיקר עבדתי מאד קשה. בחודשים האחרונים הייתי במגמות שיפור ועלייה מעלה במובנים טכניים ומנטליים של היכולות על המזרון ואני שמחה שזה בא לידי ביטוי בתחרות זו. אני כבר עם העיניים קדימה לתחרות בשבוע הבא לטוקיו שתהיה תחרות חשובה גם מבחינת הניקוד וגם מבחינת היריבות. מדליית הארד היא רוח גבית מדהימה לקראת הגרנד סלאם בטוקיו, ואנו מקווה לשמור על מגמה חיובית ואינטנסיבית לקראת שבוע הבא בטוקיו."

מאמנה האישי פבל מוסין הוסיף: "אליס עושה כברת דרך מדהימה בחודשים האחרונים מבחינת ביצועים וזה נותן מכת אנדרנלין מדהימה הזכייה במדלייה. אנחנו מגיעים לשבוע הבא מעודדים, אופטימיים ובעיקר נחושים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד מדליה. שלזינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בולדר (70 ק"ג) החלה את דרכה בסיבוב השני, גברה באיפון על אנטוניה מוריירה מאנגולה, אבל בהמשך היא נכנעה לבריטית סאלי קונווי שהכניעה אותה באיפון. בקרב הראשון בבית הניחומים בולדר ניצחה באיפון את הגרמניה אליאנה מרזוק, ולאחר מכן היא נאבקה על הארד מול ברברה מאטיץ' הקרואטית, שסיימה בשנה שעברה במקום החמישי באליפות העולם. מאטיץ' השיגה ווזארי, בולדר רדפה אחריה וניסתה להשיג ניקוד משמעותי, אבל לא הצליחה וסיימה את התחרות במקום החמישי. באותה קטגוריית משקל, ליאור וילדיקן סיימה את דרכה בסיבוב השני אחרי ניצחון על יריבה מטייפיי והפסד לגרמניה לורה וגראס קוך.

אסף חן (81 ק"ג) סיים את דרכו בקרב הראשון שלו מול היווני רומן מוסטופולוס שניצח באיפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully