וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות ובועטות: ניצחונות לפנת'רס, ברס וליונס בחג ההודיה

27.11.2015 / 9:00

קרוליינה פירקה 14:33 בחוץ את דאלאס ושמרה על העונה המושלמת שלה, טוני רומו שוב נפצע וכנראה גמר את העונה. שיקגו הדהימה את גרין ביי עם 13:17 בלמבו פילד. חמישה טאצ'דאונים למת'יו סטאפורד, שלושה מהם תפס קלווין ג'ונסון, ב-14:45 של דטרויט על פילדלפיה

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. Michael Ainsworth, AP
ניוטון מחויך, קרוליינה מושלמת/AP, Michael Ainsworth

שלושת משחקי חג ההודיה המסורתיים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי): דטרויט הביסה 14:45 את פילדלפיה, קרוליינה ניצחה 14:33 בחוץ את דאלאס (אצלה טוני רומו כנראה גמר את העונה), שיקגו הדהימה עם 13:17 בחוץ על גרין ביי.

פרנל מקפי ג'יי קאטלר שיקגו ברס. Mike Roemer, AP
פרנל מקפי וג'יי קאטלר יכולים לחלום על הפלייאוף/AP, Mike Roemer

דטרויט (7:4) - פילדלפיה (7:4) 14:45

איזה נוקאאוט של הליונס, שהשיגו ניצחון שלישי ברציפות ופתאום, אחרי פתיחת עונה מזעזעת, שוב נמצאים בתמונת הווילד קארד. האיגלס לעומת, שיחקו ללא סם בראדפורד הפצוע, אבל גם זה לא תירוץ ליכולת המביכה שעלתה להם בהפסד ראשון אי פעם במשחקי החג, אחרי שהיו במאזן 0:6 עד היום.

מת'יו סטאפורד היה אדיר עם 337 יארד ולא פחות מחמישה טאצ'דאונים, ללא איבוד ומי שנהנה מכך יותר מכל היה קלווין ג'ונסון, שתפס 93 יארדים ולא פחות משלושה טאצ'דאונים. הליונס הובילו 0:7 אחרי רבע אחד, פילי עוד השוותה בתחילת הרבע הבא, אך ספגה 17 נקודות רצופות עד להפסקה ועוד שלושה טאצ'דאונים אחריה, לפני שצימקה לקראת הסיום. מארק סאנצ'ז מסר 199 וצמד ורשם פאמבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. AP
משחק ענק של סטאפורד/AP

דאלאס (8:3) - קרוליינה (0:11) 33:14

מה תגידו על הפנת'רס, שממשיכים לדרוס כל דבר שניצב בדרכם בדרך, אולי, לעונה מושלמת מדהימה? הקאובויס לעומת זאת, ככל הנראה סיימו את הסיפור שלהם ל-2015, לאחר שטוני רומו מסר שני פיק סיקס ובסך הכול שלושה איבודים כבר במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-3:23 מוחץ לאורחים. אם לא די בכך, רומו נאלץ לנטוש תוך כדי המשחק ואחריו הסתבר שהוא נפצע שוב בעצם הבריח, זו שכבר השביתה אותו לשבעה משחקים. הקוורטרבק הוותיק ככל הנראה גמר את העונה ודאלאס שוב חוזרת למאט קאסל.

קאם ניוטון, כהרגלו, עשה עבודה שקטה עם 16 מסירות מדויקות בלבד ל-183 יארד, אבל גם עם כמה מהלכי קלאץ' בדאון שלישי ועוד 45 יארד וטאצ'דאון על הקרקע. רומו סיים עם 106 ושלושה איבודים, קאסל נכנס ורשם 93 וטאצ'דאון, אולם משחק הריצה של דאלאס נעצר על 31 יארד כוללים.

טוני רומו דאלאס קאובויס פצוע. Brandon Wade, AP
העונה של דאלאס נראית אבודה. רומו/AP, Brandon Wade

גרין ביי (4:7) - שיקגו (6:5) 17:13

הפאקרס פתחו את העונה בסערה, אבל לאחרונה כל הבעיות שלהם צצות ומי שניצלה זאת לניצחון נהדר בלמבו פילד הייתה הקבוצה של ג'ון פוקס, שלמרות כל הצרות יכולה לחלום על העפלה לפלייאוף כעת. אדי לייסי עוד העלה את הפאקרס ליתרון ברבע הראשון, אך זאק מילר וג'רמי לנגפורד מצאו את האנדזון וקבעו 13:14 לאורחים בהפסקה. המחצית השנייה הייתה מאוד הגנתית והושג בה רק שער שדה של הברס, בעוד הפאקרס נעצרים ללא נקודות בבית במשך שני רבעים. מדהים. 22 שניות לסיום, שיקגו עצרה את גרין ביי על קו ה-8 יארד וניצחה.

200 יארד וטאצ'דאון לג'יי קאטלר, 90 באוויר לאלשון ג'פרי. 202, טאצ'דאון ואיבוד לארון רוג'רס, 105 על הקרקע לאדי לייסי, שגם רשם פאמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully