וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: אורן יעקב התרחקה מריו לאחר שנשרה למקום ה-31 באליפות העולם

25.11.2015 / 23:24

השייטת תהיה חייבת להתעלות ביום השיוטים האחרון בעומאן כדי להשיג את הכרטיס לאולימפיאדה ב-2016. נכון לעכשיו היא מדורגת שביעית מבין המתחרות על הכרטיס כשרק ארבע הראשונות ישיגו אותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתעלה? יעקב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן יעקב תהיה חייבת להתעלות על עצמה מחר (חמישי) כדי להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בריו. שייטת הלייזר רדיאל שמתחרה בימים אלו באליפות העולם בעומאן נשרה למקום ה-32 בדירוג אחרי שרשמה שני שיוטים לא טובים עם מקומות 42 ו-22. כעת היא ניצבת עם 153 נקודות שליליות.

כדי להשיג את הכרטיס לריו, צריכה יעקב להתברג בין ארבע המדינות הראשונות שטרם השיגו את הכרטיס. נכון לעכשיו יעקב נמצאת במקום השביעי במאבק הזה אחרי טורקיה, יפן, אוסטרליה, ספרד, ארגנטינה וגרמניה. המרחק של יעקב מהמקום הרביעי שבו נמצאת אליסיה סבריאן הספרדיה עומד על 29 נקודות כשנותרו שני שיוטים לסיום התחרות. בכל מקרה, אם יעקב לא תשיג כעת את הכרטיס, היא תוכל להיאבק עליו באליפות העולם בפלמה שמהווה הזדמנות אחרונה ובה יחולקו שני כרטיסים אחרונים.

השייטת שמובילה את התחרות היא הבלגית אווי ואן אקר, לה יש אותה כמות של נקודות כמו לדנית אן-מרי רינדום. מי שתופסת את המקום השלישי היא ההולנדית מאריט בומיסטר עם ארבע נקודות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully