וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הכי מושלם: ניו אינגלנד מתארחת אצל דנבר במוקד המחזור ה-12

28.11.2015 / 10:00

הפטריוטס הפצועים ינסו לשמור על המאזן המושלם בסאנדיי נייט, כאשר יגיעו למייל היי סיטי, שם מחכה להם ברוק אוסווילר. עוד במוקד: אטלנטה מול מינסוטה, סיאטל מארחת את פיטסבורג

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
איך בריידי יתגבר על הפציעות הרבות בהתקפה שלו?/AP

שבועות החופש של כל הקבוצות מאחורינו ומוקד המחזור ה-12 יתקיים ביום ראשון. בלב הסדרה הראשונה יעמוד המשחק החשוב בין אטלנטה למינסוטה ואילו בסדרה השנייה, סיאטל מארחת את פיטסבורג. הסאנדיי נייט יפגיש בין דנבר נטולת פייטון מאנינג לבין האלופה המושלמת ניו אינגלנד פטריוטס.

seperator

20:00:

טנסי (8:2) - אוקלנד (6:4)

הטייטאנס, שמגיעים אחרי עשרה ימי מנוחה, עדיין בלי ניצחון ביתי בחמישה משחקים העונה. הם ינסו להשיג זאת נגד הריידרס, שהיו בתקופה טובה אך הלכו אחורה בשבועות האחרונים וספגו שלושה הפסדים רצופים. אוקלנד התארחה שש פעמים בטנסי עד היום וניצחה רק פעם אחת.

קנזס סיטי (5:5) - בפאלו (5:5)

אחרי פתיחת עונה גרועה, הצ'יפס נכנסו לכושר מצוין וניצחו ארבעה משחקים. הם עדיין רחוקים מדנבר ב-AFC מערב, אבל נראים בדרך הנכונה להיאבק על כרטיס לפלייאוף עד הרגע האחרון. בפאלו לעומת זאת, הציגה משחק הגנה טוב בניו אינגלנד, אולם איבדה רצף של שני ניצחונות ותנסה להפתיע בארוהד כדי להישאר בעניינים. זה לא יהיה פשוט, בעיקר בגלל הפציעה בכתף ממנה סובל הקוורטרבק טיירוד טיילור.

אינדיאנפוליס (5:5) - טמפה ביי (5:5), METV

שתי קבוצות עם מאזן חצוי ומצב רוח חיובי. אנדרו לאק אומנם פצוע, אבל מאט האסלבק עושה עבודה נהדרת בהיעדרו ובשבוע שעבר באטלנטה עלה ל-0:3 אישי העונה וסידר עוד ניצחון צמוד. אינדי בקרב משולש בבית הדרום וחייבת לעבור את הבאקס, שבעצמם ניצחו פעמיים ברציפות, עם תצוגה הגנתית את דאלאס ועם התפוצצות התקפית בראשות ג'יימיס ווינסטון בפילדלפיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאט האסלבק אינדיאנפוליס קולטס. AP
יעלה ל-0:4 אישי העונה? האסלבק/AP

וושינגטון (6:4) - ניו יורק ג'איינטס (5:5)

עוד משחק קריטי בבית הצפוף מכולם, ה-NFC מזרח. שתי הקבוצות חולמות על הפלייאוף ו-וושינגטון הלא יציבה, שהתעללה בניו אורלינס ואז חטפה בראש מקרוליינה, תנסה להשיג ניצחון ביתי חמישי העונה נגד הענקים, שנחו שבוע לאחר ההפסד האכזרי לפטריוטס. המאזן ההיסטורי מצביע בבירור לכיוון הג'איינטס (65:4:98) והם גם ניצחו בכל חמשת המפגשים האחרונים, כולל 21:32 העונה.

יוסטון (5:5) - ניו אורלינס (6:4)

דווקא עם טי ג'יי ייטס, יוסטון רשמה שני ניצחונות והאריכה בסך הכול את הרצף שלה לשלושה. עכשיו בריאן הוייר חוזר והטקסאנס חזק בקרב על ראשות הבית ופתאום, גם ההגנה שלהם נראית כמו שהייתה אמורה והרשתה רק 29 נקודות בשלושת המחזורים החולפים. הסיינטס לעומת זאת מגיעים אחרי שני הפסדים בהם ההגנה שלהם לא הייתה קיימת וספגה 81 נקודות בסך הכול. הם נחו שבוע וינסו להשתפר, כאשר כרגע הם מרשים הכי הרבה נקודות בליגה. זה יהיה מבחן גדול לג'יי ג'יי וואט וחבריו, שכדי להמשיך להיאבק על הפלייאוף יצטרכו לעצור את דרו בריס, מקום שני בליגה ביארדים.

אטלנטה (4:6) - מינסוטה (3:7), FOX

בקושי רבע ליגה מחזיקה במאזן חיובי ושתיים מהקבוצות שכן יש להן אחד כזה, מגיעות למשחק בג'ורג'יה אחרי הפסד כואב. אטלנטה נפלה בבית נגד אינדי ורשמה בסך הכול הפסד רביעי בחמישה משחקים, כאשר הכרטיס לפלייאוף מתחיל לחמוק. הווייקינגס הובסו בבית נגד גרין ביי והם שוב בעמדת המרדף ב-NFC צפון. הם לא ניצחו באטלנטה מאז 2003.

שחקן אטלנטה פאלקונס חוליו ג'ונס. Brandon Wade, AP
אטלנטה צריכה לעצור את הנפילה. חוליו ג'ונס/AP, Brandon Wade

סינסינטי (2:8) - סנט לואיס (6:4)

שני הפסדים רצופים השאירו את הבנגאלס מעט מאחור במאבק על שבוע החופש ב-AFC ולפתע, גם המקום הראשון בבית הצפון לא נראה בטוח במיוחד. אנדי דלטון התאושש מהמשחק הרע, אבל ההגנה קרסה באריזונה ותקווה להציג יכולת משופרת בבית. זה אמור להיות אתגר די סביר מול יריבה עם ממוצע היארדים האוויריים הנמוך בליגה למשחק, שספגה הפסד אכזרי בבולטימור, השלישי ברציפות שלה. קייס קינום צפוי להמשיך לפתוח על חשבון ניק פולס וינסה לייצר קצת יותר מה-17.9 נקודות בממוצע שהראמס משיגים (מקום 31 בליגה).

ג'קסונוויל (6:4) - סן דייגו (8:2)

בשקט בשקט, הג'אגוארס הפכו לקבוצה די לגיטימית, בטח שב-AFC דרום הכושל והלו"ז הסביר יחסית מאפשר להם להמשיך במאבק על מקום מפתיע מאוד בפלייאוף. ג'קסונוויל מגיעה אחרי צמד ניצחונות בהם ההגנה נראתה מצוין והיא תצטרך להתמודד כעת עם יד התותח של פיליפ ריוורס. הצ'ארג'רס מפורקים והובסו בבית נגד קנזס סיטי, במה שהיה הפסדם השישי ברציפות, כאשר לריוורס בקושי יש עם מי לשחק. משחק הריצה במקום ה-30 בממוצע היארדים וההגנה סופגת 28.2 נקודות, מקום אחד לפני האחרון.

ניו יורק ג'טס (5:5) - מיאמי (6:4)

משחק מפתח נוסף במאבק על הווילד קארד ב-AFC. הג'טס כבר ניצחו העונה את הדולפינס, 14:27 במיאמי, במשחק שאחריו פוטר ג'ו פילבין. מאז ניו יורק בעיקר שומרת על חוסר יציבות והיא הפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, כולל לבפאלו וביוסטון בשבועיים החולפים. מיאמי מצדה, עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים וגם לה ברור שהפסד נוסף יגמור כמעט סופית את העונה הזו. היא תשמח לשמוע שכל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון של קבוצת החוץ דווקא.

ריאן פיצפטריק ניו יורק ג'טס. Tim Ireland, AP
הג'טס בכושר רע. פיצפטריק/AP, Tim Ireland

סן פרנסיסקו (7:3) - אריזונה (2:8), 23:05, METV

אחרי שנתנו פייט סביר, אך הפסידו לסיאטל, בליין גאברט והניינרס מארחים את מוליכת הבית, שמגיעה למפרץ אחרי ניצחון ענק על סינסינטי. הניצחון הזה היה הרביעי ברציפות של אריזונה, שנראית כמו הדבר האמיתי, כאשר קרסון פאלמר מעיף יארדים באוויר וההתקפה רושמת 33.6 נקודות בממוצע, הכי הרבה בליגה. מולה תתייצב ההתקפה הכי דלה בליגה, רק 13.9 נקודות והניינרס אולי ינסו להיעזר במסורת, שכן הם לא הפסידו לאריזונה בבית בששת המפגשים האחרונים, מאז ספטמבר 2008.

סיאטל (5:5) - פיטסבורג (4:6), 23:25, FOX

סגנית האלופה עדיין עם הראש מעל המים לאחר הניצחון החשוב על סן פרנסיסקו, אולם תיאלץ להסתדר לפחות עד הפלייאוף ככל הנראה ללא מרשואן לינץ'. תומאס רוולס מילא את מקומו של הרץ האחורי נאמנה בשבוע שעבר עם משחק עצום, אך כעת ממתינה לו ההגנה הקשוחה של הסטילרס, שזכו לשבוע מנוחה קריטי ואפשרו לבן רות'לסברגר לנוח מעט אחרי שנאלץ להיכנס כמחליף בגלל פציעה של לנדרי ג'ונס וחיסל את קליבלנד. פיטסבורג עם מאזן חיובי והמרדף שלה אחר סינסינטי ממש לא הסתיים. זה יהיה כמובן שחזור של סופרבול 2005/06, אז הסטילרס ניצחו 10:21.

דנבר (2:8) - ניו אינגלנד (0:10), בין ראשון לשני, 3:30, FOX, ספורט 5 ו-HD

זה אמור היה להיות ה"קלאסיקו" של ה-NFL, אבל לצערנו פייטון מאנינג פצוע ולא ישחק וכך, אולי פספסנו את ההזדמנות האחרונה לראות את המפגש בינו לבין טום בריידי. הפאטס גירדו ניצחון על בפאלו במאנדיי נייט ולא ברור איך הם יתמודדו עם ההגנה המעולה של הברונקוס לאור כל הפציעות שמכות בסגל שלהם העונה. מצד שני, גם לברוק אוסווילר, שרשם ניצחון נאה בפתיחה הראשונה שלו בשיקגו, מחכה יום ארוך נגד ההגנה הקשוחה של בליצ'יק, כאשר לברונקוס ברור שהפסד ישאיר אותם כמעט רשמית מאחורי הפטריוטס במרוץ לשבוע החופש/המקום הראשון ב-AFC.

קליבלנד (8:2) - בולטימור (7:3), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

מישהו ב-NFL כנראה ממש מנסה לבחון את הסבלנות שלו והציב את המשחק הזה במאנדיי נייט, כאשר אפילו ג'ו פלאקו, שקרע את הרצועה וגמר את העונה, לא יהיה נוכח לקרב בין שתיים מהקבוצות הגרועות בליגה העונה. קליבלנד עם חמישה הפסדים רצופים והעיפה את ג'וני מנזל לספסל בגלל סרטון החגיגות שלו משבוע החופש ובעיקר, כי שיקר לראשי הקבוצה. ג'וש מקאון יפתח במקומו. הרייבנס דווקא ניצחו בדרמטיות את סנט לואיס במחזור החולף. בולטימור ניצחה 24 מ-33 המפגשים עד היום, אך הפסידה העונה 33:30 בבית לבראונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully