וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ברונו ייעדר כחודש, מנגה בחוץ לשבועיים

25.11.2015 / 18:47

בקבוצה הצפונית נשמו לרווחה לאחר שבבדיקת מומחה התברר כי הפציעה החדשה של מנגה פחות חמורה מהחשש הראשוני. הברזילאי סובל משבר באצבע אחרי שנפצע בהפסד למכבי פתח תקוה

one

בעירוני קרית שמונה נשמו היום (רביעי) לרווחה, לאחר שבבדיקת מומחה התברר כי דויד מנגה לא סובל מקרע חדש בשריר הירך האחורי, אלא רק ממתיחה. אתמול פרסמנו כי החלוץ עבר אולטרסאונד ובקבוצה חששו כי מדובר בקרע במקום ממנו סבל השחקן מפציעה, אלא שכאמור, אחרי פענוח המומחה היום, התגלה כי מדובר במתיחה בלבד.

מנגה לא יעמוד לראשות סלאח חסארמה ביום שבת מול בני סכנין והוא צפוי להיעדר שבועיים ובקבוצה מקווים שבכך גם יסתיים חוסר המזל ממנו הוא סובל לאחרונה ומנגה, שנחשב לאחד השחקנים החשובים בסגל, יוכל לחזור לפעילות מלאה ולסייע לקבוצה לשפר את יכולתה הבינונית. מ שייעדר תקופה ארוכה יותר הוא החלוץ ברונו, שסובל משבר באצבע. הברזילאי נפצע בהפסד למכבי פתח תקוה ואחרי שעבר בדיקה, התבררה חומרת הפציעה.

בינתיים, בקריה ממשיכים בהכנות למשחק, כאשר אופיר מזרחי עשוי לעלות בהרכב על חשבון מנגה. בקבוצה מקווים לצאת מהתקופה הלא טובה ולחזור לכבוש, אחרי שלושה מחזורים עקרים: "המשחק מאוד חשוב עבורנו, אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו קבוצה טובה. מי שראה את המשחקים שלנו, ראה שהחמצנו המון ונצטרך להגיע מרוכזים".

דויד מנגה עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
חוסר מזל בלי נגמר העונה. מנגה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully