וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה בהודעת תמיכה בבניון: "מבקשים להפסיק עם הקללות"

25.11.2015 / 10:10

בצעד חריג, החברים לקבוצה החלו לפעול ברשתות החברתיות ושיגרו הודעה בה פנו לקומץ: "לא נותנים כבוד לשחקן ענק". כרגע: אין כוונה להביא מחליף לקריאף, שחקנים: "צריך קשר אחורי מחליף בסגל"

one

ההודעה של יוסי בניון אתמול בנוגע לאוהדים זכתה לתמיכה משחקני הקבוצה, ששוחחו עם הקשר והביעו הזדהות עם מצבו, אלא שהבוקר (רביעי) נרשמה גם תמיכה פומבית. שחקני הקבוצה, בניהם אוראל דגני, טאלב טואטחה, לודוביק אוברניאק וולדימיר סטויקוביץ' ואחרים הוציאו הודעות תמיכה בקפטן ברשתות החברתיות בהן הם קוראים לקומץ להפסיק עם הפעולות נגד הקפטן.

"ספורטאי ענק ששיחק ברמות הגבוהות ביותר ששחקן יכול להגיע אליהם, בן אדם עם לב זהב, אישיות גדולה ומודל לחיקוי של כולנו. יש בארץ שלנו אנשים שלא מעריכים ונותנים כבוד לשחקן ענק כמו שאתה", לשון ההודעה שלהם. "אנחנו השחקנים מבקשים להפסיק עם כל השריקות והקללות שהן לא במקום ורק פוגעות בקבוצה. אוהבים אותך קפטן". לשון ההודעה סוכמה קודם לכן בין השחקנים בקבוצת הוואסטאפ

שחקני מכבי חיפה, שחר הירש, איתי שכטר, יוסי בניון. יוסי ציפקיס
השחקנים תומכים. בניון עם שכטר/יוסי ציפקיס

"צריך להבין שיותר מ-90 אחוז כן תומכים ביוסי, הבעיה שלו היא עם המסיתים. בכל מקרה, אין ולא תהיה לו שום כוונה לפרוש בגללם", אמרו בסביבתו של הקפטן עוד לפני ההודעה. חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי בניון היה מצפה לשמוע גם גינוי פומבי מהמועדון בעניין הזה, כפי שנעשה בפעם הקודמת שאוהדי הקבוצה קיללו אותו, אך במועדון לא מייחסים חשיבות לקומץ. "תמיד יהיו אנשים שיקללו, זה מאוד אינדבדואלי. אם אתה שואל אותי, לא צריך לייחס להם חשיבות. אף אחד לא מונע מיוסי להשמיע את דעתו, שהיא לגיטימית ונכונה אגב", אמר אתמול גורם במערכת.

בנושא אחר: בעקבות ממצאי בדיקת ה-MRI שערך אתמול אופיר קריאף, שהצביעו על קרע ברצועה הצדית של הברך, בחיפה לא מתכוונים לחפש לשחקן מחליף. קריאף אמור לחזור עוד לפני תום חלון ההעברות של חודש ינואר, כשרק עיכוב משמעותי בחזרתו יוביל להחלטה לצרף שחקן נוסף. עטאא ג'אבר וקובי מויאל אמורים לחזור בקרוב לרוטציה. הראשון לא נכלל בסגל במשחק האחרון בשל סיבות מקצועיות ואמור לשוב אליו במשחק הקרוב. מויאל מקווה לחזור תוך מספר ימים לאימונים. "קשה מאוד לתפקד ללא קשרים אחוריים על הספסל. כרגע, אין לנו קשר אחורי מחליף אחד בסגל", אמרו אתמול שחקנים בקבוצה. ניקולה דרינצ'יץ' ולודוביק אוברניאק אינם משחקים בתפקיד של מויאל ואביחי ידין, שכרגע לוי לא בונה עליו להמשך. במשחק האחרון המאמן שקל לשלב את אעיד חבשי כקשר אחורי נוסף, אך לבסוף הוחלט לבצע חילוף אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully