וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר יזכה לחוזה אימוץ מחברת HAP

25.11.2015 / 10:11

הקלע הבכיר של ישראל יהנה מתמיכה כספית כחלק מההכנה לקראת המשחקים האולימפיים בריו: "החברה מאפשרת לי להתכונן בדרך הנוחה והשקטה במלוא המרץ לריו, ולהגשים בכך את החלום האולימפי שלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריכטר ואנזל במעמד החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקלע האולימפי הבכיר של ישראל, סרגיי ריכטר, שזכה באליפות אירופה לפני שנתיים, יזכה להסכם חסות מחברת HAP המתמחה בייזום ובהשקעות נדל"ן בניו יורק. במסגרת הסכם החסות, יקבל ריכטר תמיכה חודשית וסיוע במימון ציוד מקצועי עד לסיומם של המשחקים האולימפיים בריו, מה שיאפשר לו להתמקד באימונים ולצאת לתחרויות בינלאומיות בחו"ל. ריכטר, מצידו, ייטול חלק בפעילות פנים ארגונית של החברה העוסקת בנושאים של מוטיבציה להצלחה והיכולות לשמור על מקום בפסגה.

ריכטר אמר במעמד החתימה: "תודה גדולה למשפחת HAP על התמיכה שהיא מעניקה לי והליווי שאני זוכה לו בדרך למשחקים האולימפיים בריו 2016. תודה על הביטחון הכלכלי שהחברה נותנת לי ובכך מאפשרת לי להתכונן בדרך הנוחה והשקטה במלוא המרץ לריו, ולהגשים בכך את החלום האולימפי שלי".

בטקס החתימה אמר ניר אמזל, מבעלי החברה: "אנחנו גאים לשתף פעולה עם סרגיי ריכטר המהווה דוגמא למחויבות ולמצוינות לאורך זמן, המאפיינים את ערכי המותג HAP. בדומה ליכולותיו הייחודיות של סרגיי לפגוע בדיוק במטרה, כך גם אנחנו שואפים תמיד לפגוע בדיוק במטרות שהצבנו לעצמנו, לטובת החברה, עובדיה ומשקיעיה הנאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully