וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תיפגש עם ברדה. בוזגלו על אילוז: "כבוד עבורי שתהיה המנהל שלי"

25.11.2015 / 7:47

אסי רחמים ייפגש עם הקפטן ויציע לו חוזה לעוד שנתיים, כשעל פי גורמים במועדון, בסיומו יקבל תפקיד או שיהפוך לסוכן שחקנים. תגובות אוהדות מצד שחקנים על הפרישה הצפויה של הקפטן לשעבר

one

בהפועל באר שבע לא הופתעו אתמול (שלישי) מהפרישה הצפויה של אביתר אילוז, שייכנס לתפקיד הרשמי של מנהל הקבוצה החל מהשבוע. המגן היה אמור לפרוש בסוף העונה ממשחק פעיל, אלא שהעובדה שבאר שבע חיפשה מנהל קבוצה באופן מיידי שינתה את התכניות לגביו, ובפגישה אתמול סוכם כי יקדים את מועדה.

כפי שפרסמנו השבוע, הנטיה של אילוז לפרוש הגיעה על רקע סיבה מרכזית אחת: מעמדו המקצועי. בן ביטון ומתן אוחיון הם המגנים הקבועים של הקבוצה בצד ימין ואילוז, שכמעט אינו זוכה לדקות משחק, החליט לקחת על עצמו את התפקיד לאחר שזכה לתמיכה גם מהשחקנים הבכירים של באר שבע, בניהם מאור בוזגלו, מאור מליקסון ואליניב ברדה.

"אולי יש כאלה שהופתעו, אבל אילוז יודע כבר כמה ימים שהוא פורש מכדורגל", אמרו אתמול בבאר שבע. אתמול, השחקן שם חותמת סופית להתלבטויות בימים האחרונים וההודעה על כך פורסמה דווקא על ידי חברו, מאור מליקסון, בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו. גם מאור בוזגלו התייחס לתפקיד החדש של חברו: "אביתר אילוז הוא הרבה יותר מעוד שחקן בהפועל באר שבע. מהותיקים, הצנועים, אחד שלוקח כל שחקן חדש ונותן לו הרגשה של בית", כתב אתמול בוזגלו. "היה לי הכבוד לשחק איתך וכבוד עוד יותר גדול שתהיה מנהל הקבוצה שלי".

אביתר אילוז שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מקבל ברכות מחבריו לקבוצה. אילוז/יוסי ציפקיס

אגב, בתחילת העונה קיבל בוזגלו את סרט הקפטן על חשבון אילוז ומליקסון, מבלי שאלה עודכנו בכך, אך השניים מצויים ביחסים טובים. מנהל הקבוצה היוצא, יורם זגורי, עזב בטריקת דלת את המועדון. בין הצדדים נוצרה מתיחות רבה עוד לפני ההודעה על פרידה. בבאר שבע מכחישים כי תביעה שהגיש לאחרונה זגורי בעניין זכויותיו היא הסיבה לפרידה.

בימים הקרובים יטפל המנכ"ל אסי רחמים בנושא הארכת החוזה של אליניב ברדה. השחקן יקבל הצעה לחתום על חוזה חדש, כנראה לשנתיים (נשקלת אפשרות לעגן אופציה בתום העונה הבאה), כולל תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. אם ברדה ירצה, הוא גם יוכל להקדים את פרישתו ממשחק פעיל. כרגע הצדדים מדברים על אפשרות שיהפוך למנהל מקצועי או, במידה ויסרב, לעסוק בתחום סוכנות שחקנים. טרם החל המשא ומתן עם אובידיו הובאן, המגעים עם שלומי ארבייטמן, השחקן השלישי שאינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, נדחו בשלב זה.

המשחק בין הפועל באר שבע להפועל כפר סבא בשבת ייערך ב-20:10. משחק נוסף שזמנו שונה הוא המשחק בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים שייערך ב-19:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully