וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אביתר אילוז הודיע על פרישה מכדורגל - וימשיך לתפקיד ניהולי

24.11.2015 / 17:03

מגן הפועל באר שבע ב-13 השנים האחרונות פורש בגיל 32 ויעבור לצד הניהולי במועדון: "המשך טבעי לקריירה ארוכה. מודה לאוהדים וברקת על התמיכה". ברקת: "אדם מקסים ושחקן נשמה"

one

בגיל 32 אביתר אילוז פורש מכדורגל. מגן הפועל באר שבע יצטרף לצוות הניהולי של המועדון כשישמש כמנהל הקבוצה. "אילוז מסיים היום 13 שנות משחק בקבוצה הבוגרת של הפועל באר שבע חלקן כקפטן הקבוצה וימשיך את דרכו בצד הניהולי במועדון", לשון ההודעה. על האפשרות שאילוז יפרוש מכדורגל פורסם בוואלה! ספורט.

"אני שמח שהתמזל מזלי לשחק כל כך הרבה שנים בבית חם כמו הפועל באר שבע ומאושר להמשיך במועדון בתפקיד ניהולי", אמר אילוז. "מבחינתי זהו המשך טבעי לקריירה ארוכה. תמיד ראיתי את עתידי בתחום הכדורגל ואני שמח שזה מתגשם הלכה למעשה. אני מודה לאוהדי הקבוצה על שנים ארוכות של תמיכה ומודה במיוחד לאלונה ברקת על האמון בי".

אלונה ברקת הוסיפה: "אנחנו בהפועל באר שבע שואפים שהשחקנים שלנו ימשיכו איתנו בתפקידי אימון וניהול גם מעבר לקריירת המשחק שלהם. כך הצלחנו לעשות עם המנכ"ל אסי רחמים ואני שמחה שכך אנחנו מצליחים לעשות גם עם אביתר. אדם מקסים, שחקן נשמה ואישיות נפלאה. אני בטוחה שאביתר יצליח בתפקידו החדש ואנחנו נעשה הכל על מנת לעזור לו להצליח".

שחקן הפועל באר שבע, אביתר אילוז. קובי אליהו
פורש בגיל 32. אילוז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully