וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לדין בעקבות שקית גרעינים שהושלכה לעבר דני עמוס

24.11.2015 / 10:18

הקבוצה מהבירה צפויה לספוג קנס גבוה אם לא תאתר את הזורק. על רקע הירידה ביכולתו: העומס מרוקאביציה יופחת. קלאודמיר ואצילי צפויים לפתוח מול מכבי פתח תקוה, התלבטות באגף שמאל

one

תובע ההתאחדות לכדורגל, ניר רשף, הודיע היום (שלישי) כי בית"ר ירושלים תועמד מחר לדין משמעתי בעקבות שקית גרעינים שנזרקה על שוער הפועל עכו דני עמוס במשחק בין הקבוצות ביום ראשון. כרגיל, אם בית"ר לא תצליח לאתר את משליך שקית הגרעינים היא צפויה לספוג קנס משמעותי.

ביום שבת הקרוב תגיע הקבוצה למשחק חוץ במושבה נגד מכבי פתח תקוה. כ-5,500 כרטיסים יופצו לאוהדי הקבוצה עבור כל יציע האורחים. אם הכרטיסים יאזלו ייתכן כי יופצו כ-1,500 כרטיסים נוספים ליציע המקומיים. מחיר הכרטיס הוא אחיד ויעמוד על 50 שקל. בבית"ר מאמינים כי האוהדים ירכשו את כל הכמות שהוקצתה להם. אוהדים רבים ניסו לברר אתמול האם המשחק ייערך במושבה או בנתניה לאחר שבתחילה פורסם כי עקב שזרוע במושבה המשחק יועבר לנתניה, אך בעקבות ההחלטה לדחות את השזרוע המשחק הוחזר למושבה.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בית"ר שוב תיענש. האוהדים מול עכו/מגד גוזני

נראה כי קלאודמיר, שהוחלף במחצית המשחק נגד עכו, יחזור ויפתח בקישור לצידם של דן איינבינדר ודוד קלטינס. גם עומר אצילי צפוי לפתוח כאשר נראה כי ההתלבטות היחידה תהיה בין לידור כהן לדובב גבאי בצד שמאל. בבית"ר חשים כי ניקיטה רוקאביציה בירידה מסויימת ומייחסים זאת לעובדה כי נכנס למשחקים בצורה מהירה ללא הכנה וייתכן כי יופחתו ממנו עומסים.

פאבלו דה לוקאס יחזור השבוע לאימונים מלאים ואמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר לקראת המשחק נגד קרית שמונה בעוד שבועיים בטדי. בבית"ר רוצים שהשחקן יחזור בהדרגה: "בן שהר עבר את אותה הפציעה בתחילת העונה ועד עכשיו לא החלים, אנחנו לא ניקח סיכון, רק שהוא ירגיש כשיר במאה אחוז ויכול לעמוד בעומסים יאושר לו לשחק", אמרו בבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully