וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב חוששים ממצוקה כלכלית, ביקורת על גיא לוי

אחרי התבוסה מול מכבי חיפה, האדומים מודאגים מהאפשרות שמיליונים יצטרכו לצאת מכיסו של כבירי. השחקנים כבר מבקרים את גיא לוי, טענות גם נגד גוטליב: "אין אחד שמצדיק את המקום שלו עכשיו"

one

"אם לא נתעורר נמצא את עצמנו במאבקי תחתית עד סוף העונה". כך אמר אחד משחקני הפועל תל אביב אמש (שלישי) אחרי התבוסה 3:0 מול מכבי חיפה וסיכם את התחושה הכללית של אנשי המועדון, פרט למאמן גיא לוי.

שבועות לא פשוטים עוברים על הפועל תל אביב. המצב הכלכלי במועדון שוב מסתבך וגם מהצד המקצועי אין ממש נחמה. אמש ירדה שוב הפועל אל מתחת הקו האדום וזה הדליק אצל לא מעט אנשים נורה אדומה. "אין אחד שמצדיק בינתיים את המקום שלו על המגרש", טען אחד האדומים. "זה לא שמכבי חיפה הייתה טובה יותר אתמול. לנו פשוט אין הגנה ולא שוער וספגנו מטעויות של ילדים ממש. אנחנו עדיין מרגישים שאפשר להפוך את העונה הזו, אבל בשביל שזה יקרה יצטרכו לקרות הרבה מאוד דברים. לפחות אתמול ניסנו לתקוף ולשחק כדורגל חיובי. לפני זה, גם זה לא היה".

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. יוסי ציפקיס
כבר סופג ביקורת. גיא לוי/יוסי ציפקיס

"פשוט לא היינו טובים היום", הודה שמואל שיימן בסיום המשחק. "נצטרך לעבוד קשה עם המאמן החדש. אני לא חושב שאנחנו יותר גרועים ממשחק למשחק. נגד רעננה לא היינו גרועים וניצחנו. היום לא היינו טובים ואין לי מה להגיד. זה לא התפקיד שלי להגיד מה חסר בקבוצה. אנחנו כשחקנים צריכים לעשות העבודה שלנו והיום לא עשינו את זה טוב. אני לא יודע מה צריך לעשות כדי שהמצב ישתנה. הפתרון היחיד זו עבודה קשה. הבעיה שלנו היא קבוצתית. זה לא הגנה או רק התקפה או הקישור, זה כל הקבוצה כל ה-11 שחקנים".

הדבר אולי הכי מפתיע אמש באדום הייתה התגובה של גיא לוי למשחק. מצד אחד, השחקנים מאוד אהבו את הרוגע ששידר לאחר המשחק ולאחריו אף פרגן למספר שחקנים בהם דודו ביטון, רמזי ספורי ומיחאי פינטילי. מצד שני, לא כולם רואים איתו עין בעין, בטח כשמדובר באופטימיות עמה הוא יצא מהמשחק. "ראיתי לא מעט דברים טובים בהפועל היום", אמר המאמן. "אני מעדיף להתרכז בהם. יש פה עוד הרבה עבודה ואני מאמין שתוך זמן קצר ניראה אחרת".

למרות הדברים הללו, לוי קיבל ביקורת משחקניו על כך שהחליט לצוות במרכז ההגנה את איאד אבו עביד ואדי גוטליב והושיב את לוקאס וינטרה על הספסל וישנם גם כאלה שטענו אתמול כי היומרות ההתקפיות של המאמן לא מתאימות לסגל שנבנה בהפועל. אם אפשר לנתח את דבריו של המאמן בסוף המשחק, ניתן להבין ממנו כי לא היה מרוצה מהציוות בקישור ובמשחקים הבאים ככל הנראה יערוך שינויים נוספים עד שייקבע הרכב קבוע שירוץ עד סוף העונה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב 0:3

לכתבה המלאה
אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב מאוכזב (משמאל). יוסי ציפקיס
טענות קשות. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

לצד הספתח הלא מוצלח של לוי, בהפועל מאוכזבים מאוד מהבלם אדי גוטליב שמקבל קרדיט גדול מאז עזיבתו של ססאר מנדיונדו. המאמן הספרדי העדיף את בן אלגרבלי בהרכב על פני הרכש מהפועל עכו. מנדיונדו אמר אז לא פעם לאנשים במועדון כי הוא לא חושב שגוטליב ברמה ראויה להפועל, וכרגע נראה שלאט לאט הרבה אנשים במערכת מתחילים ליישר איתו קו. אתמול בעיקר ביקרו בהפועל את הבלם הצעיר ששתי טעויות שלו הביאו לשני שערים של הירוקים.

כרגע הדאגה הגדולה אצל האדומים היא האפשרות שהקבוצה שוב לא תעפיל לפלייאוף העליון. המשמעות המיידית מבחינת המועדון היא אובדן הכנסה של מיליונים. בשבוע שעבר דיווחנו כי האדומים נמצאים בסוג של מצוקה כלכלית והעובדה שהפלייאוף העליון מתרחק מגבירה את הלחץ אצל אנשי ההנהלה. אם הפועל תל אביב תגיע לינואר כשהיא מרוחקת משמעותית מהאפשרות של העפלה לפלייאוף העליון, היא תאלץ לוותר על רכש בחלון העברות או לחילופין תנסה להיפטר ממספר שחקנים בקבוצה כדי להחתים אחרים. הבעיה היא שרוב השחקנים מחזיקים בחוזים ארוכי טווח וקשה לראות איך הפועל תוכל להשתחרר מחוזיהם. הבעלים אמיר כבירי ככל הנראה יצטרך להזרים כספים נוספים לקופה וככל הנראה הגירעון יגדל עוד יותר אם הפועל תסיים את העונה בפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully