וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "הדבר האחרון שישבור אותי זה קללות של כמה ליצנים"

24.11.2015 / 12:00

הקפטן פרסם פוסט עם התייחסות לאוהדי מכבי חיפה: "אני כאן לפחות עד סוף העונה, השמועות שקריות וזדוניות". דגני ושכטר הרשימו מול הפועל: "יש כאן מספר שחקנים תחת זכוכית מגדלת"

one

הניצחון היה מרשים, גליינור פלט חזר להבקיע והקבוצה עלתה מעל הקו האדום, אבל בצל חגיגת הניצחון על הפועל תל אביב אמש ובשל ניסיון העבר, במכבי חיפה עדיין מתקשים לבשר על תקופה חדשה. נקודת האור מהמשחק אתמול בנתניה הייתה לא רק החזרה למסלול הניצחונות, אלא גם היכולת שהציגו מספר שחקנים ונתנו לרוני לוי עוד נקודה למחשבה לקראת ההמשך. איתי שכטר ואוראל דגני (בישל שער) הפגינו יכולת טובה ובמועדון הבהירו שאין כל החלטה סופית לגבי השניים הללו, כמו גם לגבי שחקנים אחרים. גורם בקבוצה הוסיף: "יש כאן המון שחקנים תחת זכוכית מגדלת, חלקם הרשימו היום. נקווה שימשיכו כך".

מעל כולם בלט אתמול דקל קינן, שאפילו לא זכר כי הפעם האחרונה שכבש צמד היה במשחק נגד הפועל תל אביב שהסתיים בתוצאה זהה. "אחרי הגול הראשון כולנו הסתכלנו על הקוון. כאילו לא האמנו שהכדור נכנס והכל עבר חלק", סיפר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה וסיכם: "צריך לשמוח שניצחנו, אבל לא לצאת בהצהרות ולחגוג יותר מדי. יש לנו חוב גדול מדי להחזיר מתחילת העונה". במועדון מזהים אפשרות לצאת מהמשבר כבר במשחקים הבאים מול האחרונה מכבי נתניה ובדרבי במחזור שאחרי, אך מדברים על כך בזהירות רבה. "היו יותר מדי פעמים שנפלנו העונה מכדי שנהיה בטוחים בעצמנו. הנחמה היא השיפור ביכולת והקצב הגבוה שעליו אנחנו שומרים באימונים", הבהיר אחד מהם. הנשיא יעקב שחר נכנס בסיום לחדר ההלבשה והודה לשחקנים ובכלל, נראה מאוד מרוצה אתמול.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. יוסי ציפקיס
שוחח עם השחקנים במחצית. רוני לוי/יוסי ציפקיס

רוני לוי שוחח עם השחקנים שלו במחצית, ולמרות היתרון ביקש מהם "להמשיך ללחוץ חזק, אפילו יותר מאשר במחצית הראשונה". בחיפה הזכירו את החשיבות של השיחות שערך היועץ המנטלי דן ולנסי. כזכור, עוד לפני המשחק התבטאו שחקנים כי השיחות עזרו להם להאמין יותר בעצמם. עטאא ג'אבר לא נכלל אתמול בסגל מסיבות מקצועיות אבל ישוב אליו במחזור הבא בוודאות לאור הפציעה של אופיר קריאף. בגלל היעדר קשר אחורי בסגל שהתלבש אתמול למשחק, לוי לקח בחשבון מראש שבמקרה של פציעה ריאן יעבור לשחק במרכז המגרש ושכטר ייכנס כמחליפו ויתופקד בצד ימין.

קריאף יעבור היום בדיקת MRI ובחיפה מקווים שהוא לא סובל מקרע ברצועה שתשבית אותו למשך מספר חודשים. קובי מויאל לא יחזור לסגל מול נתניה, אך בחיפה טוענים כי הוא יחזור לאימונים כבר בשבוע הבא. לוי אמר על קריאף: "צריך לחכות 24 שעות ולראות מה קורה. רק אז אגיב בהתאם". על המשחק אמר המאמן: "לצערי אופיר נפצע, כמובן שנקווה שזה לא משהו חמור ומדובר בחבלה, ואז היינו צריכים להתמודד עם הסיטואציה. החילוף היה כבר מוכן. דקל קינן? לאורך ההיסטוריה הוא הוכיח שהוא יודע לכבוש במצבים נייחים". לוי הוסיף: "אני לא מבין למה מתעסקים בינואר, כי יש עוד חודש וחצי. נקבל החלטות ונודיע לתקשורת, זה יפורסם". בקבוצה מצפים ליותר מלודוביק אוברניאק, שלמרות הבישול עדיין רחוק משיאו. לסיכום אמר המאמן: "במשחק הזה היו לנו פתרונות להנעת כדור".

"אהיה כן, מבחינתי הנקודות חשובות יותר. אחר כך זה ששמרנו על שער נקי, ואחר כך הגולים שנכנסו בטעות", סיכם דקל קינן. "אנחנו לא מרוצים מהמיקום שלנו, אנחנו הולכים לישון ומתעוררים עם זה. זאת הרגשה לא נעימה", אמר קינן. "הייתה מחויבות טובה מהרגע הראשון, מצפים מעצמנו להרבה יותר מבחינת איכות. המבחן המנטלי שלנו הוא לחשוב על המשחק רע, אני לא יוצא מפרופורציות, כי אנחנו מאוכזבים כשאנחנו מסתכלים על הטבלה". על העובדה שלא כל השחקנים רצו לקהל בסיום אמר: "לא הייתי מודע לזה. מי שהיה על הדשא הודה לקהל, הוא תמך בנו ומגיעה לו מילה טובה. אנחנו חדר הלבשה מאוד מאוחד, אנחנו עומדים אחד מאחורי השני ולא נעים לשמוע שהקהל מקלל שחקנים. נגד הפועל שמעו את זה הרבה פחות. אנחנו קבוצה לטוב ולרע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון להישבר. בניון/אדריאן הרבשטיין

על רקע הפרסומים על הכעס של יוסי בניון כלפי היחס שהוא מקבל מהאוהדים, פרסם היום הקפטן פוסט ארוך באינסטגרם. "אחרי התלבטות לא קטנה החלטתי לכתוב משהו מהמקום הכי עמוק בלב ולשתף את מה שאני מרגיש", כתב. "דבר ראשון אני גאה בקבוצה על ניצחון גדול ומאוד חשוב ,כולי תקווה שזו התחלה של דרך חדשה ומוצלחת של רצף חיובי. דבר שני, כשחזרתי לארץ, לא היה לי צל של ספק שאחזור למקום שהלב אמר לי והרגיש לי הכי נכון, למקום ממנו צמחתי – מכבי חיפה ואני לא מצטער על זה אפילו לא לרגע אחד !! במקביל, יש "אוהדים" שממשיכים לקלל אותי בלי הפסקה מהרגע הראשון . ידעתי להניח המון בצד, נפגשתי עם אוהדים ואפילו פתחתי את דלת ביתי. ונכון לרגע זה יש לי רק דבר אחד להגיד לכם (המעט שמקלל) אתם בושה וחרפה למועדון מפואר כמו מכבי חיפה ואתם לא יכולים באמת לקרוא לעצמכם אוהדים.

"אז לכל אלה שמקללים ולא רוצים אותי פה, תהיו רגועים. אולי לא נשאר לי הרבה זמן כשחקן מכבי חיפה אבל אני כאן לפחות עד סוף העונה! הדבר האחרון שישבור אותי זה כמה קללות מכמה ליצנים חסרי כבוד ומוסר שמסוגלים להוציא מהפה קללות ונאצות שהאזניים לא מסוגלות להכיל (מחלות למשפחה והיד עוד נטויה)".

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
פנייה ישירה. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

"אבל יש לי הבטחה לרוב הגדול והעצום של הקהל המדהים הזה שהם האוהדים האמיתיים של מכבי חיפה שתמיד מעודדים ומרעיפים עליי אהבה ענקית שקשה לי לתאר אותה במילים. אין לכם מושג כמה אני מעריך ואני מבטיח שכל עוד אני כאן ,אתן את המקסימום בשבילכם ובשביל הקבוצה ואני מקווה ליהנות ממכם עוד קצת והלוואי שגם אתם תהנו ממני עוד קצת.

"לכל אורך הקריירה שלי הלכתי בדרך אחת והיא דרך של יושר והגינות וזו הסיבה שהגעתי לאן שהגעתי לאורך השנים ואני מתכוון להמשיך ככה עד היום האחרון שלי . אז שוב לאוהדים האמיתיים והנהדרים אל תשמעו ואל תתייחסו לשמועות שקריות, גועליות וזדוניות שנגועות באינטרסים. ה' שבשמיים תמיד הולך עם הטובים והישרים בכל רגע. ובמיוחד ברגעים היותר קשים..שיהיה אחלה שבוע ירוק לכולם".

(עדכון ראשון: 7:41)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully