וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיניים: ניו אינגלנד ניצחה את בפאלו ונשארה מושלמת

24.11.2015 / 7:02

הפטריוטס עלו ל-0:10 עם 13:20 ביתי קשה מאוד על הבילס, לאחר שגם דני אמנדולה וארון דובסון נפצעו להם. 277 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לטום בריידי

דני אמנדולה ניו אינגלנד פטריוטס מול בפאלו בילס. AP
אמנדולה בורח להגנת הבילס/AP

ניו אינגלנד (0:10) - בפאלו (5:5) 13:20

זה לא היה יפה במיוחד. למעשה, זה לא היה יפה בכלל, אבל במצב הסגל הנוכחי, אף אחד בניו אינגלנד לא יתלונן על עוד ניצחון, ששמר על מאזן מושלם ופתח פער של חמישה משחקים ב-AFC מזרח. מעכשיו ועד לסיום העונה, אלא אם ממש חשוב לחבר'ה מפוקסבורו לנסות לרשום 0:16, הם פחות או יותר יכולים לנוח ולנסות להגיע מוכנים לפלייאוף.

המחצית הראשונה התנהלה בקצב איטי מאוד, כאשר סטיבן גוסטקובסקי פותח עם שער שדה ודן קרפנטר מאזן עם שער משלו, מ-52 יארד. לקראת ההפסקה, קרפנטר פגע בעמוד עם הבעיטה השנייה שלו והעניק לניו אינגלנד נקודת פתיחה נוחה, אותה ניצל בריידי, שעם כמה השלמות מהירות סידר טאצ'דאון של 20 יארד אותו תפס ג'יימס וייט, 19 שניות לפני תום המחצית.

הקצב התגבר ברבע הבא. בריידי מצא את דני אמנדולה, שנראה בדרכו הבטוחה לאנדזון, אולם השופטים קטעו את המהלך עם שריקה הזויה לאחר שחשבו שבריידי יצא מתחומי המגרש, למרות שהדבר היה רחוק מלהיות נכון. הפטריוטס נאלצו להסתפק בבעיטת שדה, אותה החמיצו. לשון מקוי ניצל זאת ורץ במהרה ל-27 יארד וטאצ'דאון משווה.

ניו אינגלנד הצליחה להגיב, עם טאצ'דאון שני במשחק של וייט, הפעם לריצה של 6 יארד אחרי שהלחץ של הגנת בפאלו נשבר ואמנדולה רשם תפיסה של 41 יארד. חמש דקות חלפו ובפאלו פימבלה את הפאנט, מה שהוביל לשער שדה נוסף, שקבע 10:20. ברבע האחרון, הפציעות החלו להשפיע, כאשר אמנדולה וארון דובסון הושבתו בניו אינגלנד ואילו קוורטרבק הבילס טיירוד טיילור סבל מכאבים עזים בכתף. סמי ווטקינס השאיר את בפאלו בחיים עם תפיסה אדירה ביד אחת בדאון שלישי, שתורגמה בהמשך לשער שדה מצמק והבילס קיבלו צ'אנס אחרון לעבור את המגרש ללא פסקי זמן, אך לא הצליחו.

בריידי סיים עם 277 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. אמנדולה תפס ל-117 יארד. מנגד, 233 יארד לטיילור, 95 באוויר לכריס הוגאן ו-82 על הקרקע ללשון מקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully