וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חשש לקרע ברצועה לקריאף. קינן: "בטעות כבשתי פעמיים"

הקשר שנפצע והוחלף כבר אחרי תשע דקות ייבדק, חשש לפציעה חמורה. הבלם שכבש צמד: "הכדור פגע לי ברגל, לא הייתי ולא אהיה חלוץ". רוני לוי: "אוהב את האצטדיון בנתניה, הניצחון ייתן לנו ביטחון". גיא לוי: "ברור שלא רציתי להתחיל כך"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המשחק מול הפועל תל אביב הגיע למכבי חיפה בול בזמן. הירוקים נהנו מההגנה החלשה של היריבה כדי לנצח 0:3, ואולי, רק אולי, לצאת סוף כל סוף לדרך חדשה. דקל קינן (צמד) וגליינור פלט כבשו את השערים שהעלו את הירוקים מעל לקו האדום, רגע לפני קרב התחתית מול מכבי נתניה במחזור הבא.

מה שהעיב על הניצחון הייתה פציעתו של אופיר קריאף, שסובב את הברך והוחלף בדקה התשיעית. הקשר יעבור MRI, כאשר החשש הוא שמדובר בקרע ברצועה הצידית ובפציעה חמורה. אוראל דגני סובל מנפיחות באזור הקרסול. בסיום המשחק ניגשו רק חלק משחקני מכבי חיפה להודות לאוהדים, בעוד אחרים ירדו לחדר ההלבשה, זאת בשל הקריאות נגדם במהלך המשחק.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דקל קינן. יוסי ציפקיס
חגגו על האדומים. שחקני מכבי חיפה חוגגים/יוסי ציפקיס

"ניצחון חשוב", אמר רוני לוי. "שיחקנו מול מועדון גדול ועוד בחוץ. היה חשוב לנו לחזור מהפגרה נחושים וטובים, ועשינו זאת בצורה טובה. הניצחון הזה ייצר לנו ביטחון. חשוב לייצר המשכיות, רצף, התחלנו את זה וחשוב להמשיך את זה גם במשחק הבא. אני אוהב את האצטדיון בנתניה, מסתבר שגם השחקנים וגם הקהל".

"היה לי קצת מזל", הודה דקל קינן. "לא הייתי חלוץ ולא אהיה חלוץ. חשוב מבחינתי שניצחנו ושהקבוצה לא ספגה. זה שכבשתי פעמיים בטעות זה בונוס. אסור לשכוח שאנחנו נמצאים במקום שאנחנו לא רוצים להיות בו. צריך לזכור שמדובר בסך הכול בשלוש נקודות, אנחנו מצפים מעצמנו להרבה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. יוסי ציפקיס
קיווה לפתוח ברגל ימין. לוי/יוסי ציפקיס

"ברור שלא ככה רציתי לפתוח בהפועל תל אביב", אמר גיא לוי. "אני רוצה להסתכל על הדברים הטובים יותר. כשרוצים לשחק התקפה, ההגנה נחשפת. השערים שספגנו הגיעו מטעויות פשוטות. אלו שערים שאנחנו יכולים למנוע בקלות. נצטרך לראות אילו 11 שחקנים נציב בהמשך כדי שנהיה חזקים יותר ומאורגנים יותר. היה לי פחות זמן לעבוד עם שחקני ההגנה, אבל עדיין, שחקני ההגנה שלנו טובים והם יכולים לעשות את הדברים טוב יותר. כרגע אנחנו לא מספיק מיומנים בחלק הקדמי".

קשר הפועל תל אביב בן רייכרט אמר: "אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא. כרגע אני לא מספיק טוב וכולם רואים את זה, אבל אני רוצה לדבר על כל הקבוצה והמצב שלנו לא טוב כרגע. זה היה המשחק הראשון תחת גיא לוי, לא הצלחנו לעבוד מספיק טוב, היו שחקנים חסרים שהיו בנבחרות שלהם.

"אני מקווה שכבר במשחק הבא נראה שינוי. לא קל להיות במקום הזה, נפיק לקחים מהמשחק הערב. יש דברים יותר טובים ופחות טובים. כרגע אנחנו מבינים שאנחנו קבוצת תחתית, אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים, נמשיך לעבוד קשה כדי לנסות לצאת מהמצב הזה. יש לנו הרבה בעיות, ננסה לשקם את הקבוצה, אנחנו לא במקום הראוי לנו. יש פה הרבה כישרון ואני מאמין שנראה את השינוי כבר במשחק הבא. אנחנו קבוצה חדשה, יש פה הרבה שחקנים חדשים, לוקח זמן להתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully