וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושמחתם בחגכם: שלושה משחקים מרתקים בחג ההודיה

26.11.2015 / 10:00

יום הפוטבול המסורתי והנהדר מגיע: דטרויט תארח את פילדלפיה, שמעולם לא הפסידה בחג (19:30), דאלאס המתאוששת מחכה לקרוליינה המושלמת (23:30, ספורט 1), גרין ביי פוגשת את שיקגו (ו', 3:30, ספורט 1)

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Patrick Smith, GettyImages
דאלאס ממש לא ויתרה על הפלייאוף. רומו/GettyImages, Patrick Smith

אחד הימים המהנים בלוח השנה של הפוטבול, חג ההודיה, בא עלינו לטובה. יום חמישי הגדול ייפתח עם דטרויט נגד פילדלפיה, לאחר מכן דאלאס תארח את קרוליינה המושלמת ולקינוח, גרין ביי מול שיקגו.

seperator

דטרויט (7:3) - פילדלפיה (6:4), חמישי, 19:30

הליונס מגיעים למשחק חג ההודיה המסורתי שלהם במומנטום טוב ואחרי שני ניצחונות וימתינו כעת לאיגלס, שמצדם רשמו צמד הפסדי בית, כולל תבוסה משפילה מול טמפה ביי ביום ראשון. פילי תנסה לא לקלקל את המאזן המושלם שלה בחג ההודיה: 0:6, כולל 10:33 גדול על דאלאס בעונה שעברה, בעוד הליונס ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם בחג.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זאק ארץ פילדלפיה איגלס. Michael Perez, AP
האיגלס במאזן מושלם בחג. זאק ארץ/AP, Michael Perez

דאלאס (7:3) - קרוליינה (0:10), חמישי, 23:30, ספורט 1 ו-HD

הקאובויס קיבלו ביום ראשון בחזרה את טוני רומו והוא הוביל אותם לניצחון ראשון אחרי שבעה הפסדים רצופים. הקוורטרבק וחבריו ינסו לעשות כעת את מה שאף קבוצה לא עשתה ב-14 משחקי העונה הסדירה האחרונים של הפנת'רס ולנצח את הקבוצה משארלוט, שביום ראשון פירקה יריבה של דאלאס ל-NFC מזרח, את וושינגטון. דאלאס, שרחוקה רק שני ניצחונות מרשות הבית, מחזיקה במאזן של 17:1:29 בחג ההודיה ולעומתה, לפנתרים יהיה זה משחק ראשון והיסטורי בחג. בעונה הסדירה, המאזן עד היום הוא 1:9 מוחץ לקאובויס, אבל בפלייאוף דווקא קרוליינה ניצחה בשני המפגשים. האקס גרג הארדי ממתין לקבוצה שזרקה אותו אחרי הבלגן בקיץ האחרון.

גרין ביי (3:7) - שיקגו (6:4), שישי, 3:30 ספורט 1 ו-HD

החג יינעל בלמבו פילד, שם הפאקרס, אחרי הניצחון הקריטי במינסוטה שקטע רצף של שלושה הפסדים, יודעים שאסור להם להוריד את הרגל מהדוושה אם הם עדיין חולמים על שבוע החופש. שיקגו הציגה יכולת משופרת לאחרונה, אבל הפציעות הכבידו עליה והיא הפסידה בבית לדנבר במשחק דרמטי וכנראה איבדה עוד עונה. זה יהיה המפגש ה-192 באחת היריבויות העתיקות בליגה, כאשר אם גרין ביי תנצח, היא תשווה את המאזן ל-93 ניצחונות לכל קבוצה (ועוד שש תוצאות תיקו). בשנתיים החולפות, כל אחת מהקבוצות הובסה מול דטרויט בחג ההודיה והן ינסו לשפר את מצב הרוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully