וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של אלי כהן יוכרע אחרי פגישה עם הנהלת בני סכנין

23.11.2015 / 11:05

בהנהלת הקבוצה חלוקים בנוגע לאפשרות פיטורי המאמן, שספג קללות במהלך האימון. גורם: "פיטוריו יעלו כמיליון שקלים, לא בטוח שיהיה מי שיממן את זה". אם יוחלט להיפרד מכהן, אלישע לוי ומרקו בלבול מועמדים

one

בווידאו: בני סכנין סופגת הפסד דרמטי מהפועל כפר סבא

לאור הכושר הבינוני שלה בחודש האחרון, הנהלת בני סכנין רוצה להיפגש עם המאמן אלי כהן ולאחר מכן להחליט בנוגע לעתידו. בקרב חברי ההנהלה ישנם כאלה הטוענים שכהן צריך להיות מפוטר מהקבוצה, אך דווקא היו"ר מוחמד אבו יונס, יחד עם כמה חברי הנהלה נוספים, לא בטוחים שזו הדרך הנכונה.

אתמול (ראשון) שוחחו חברי ההנהלה ביניהם, אך לא הגיעו להחלטה סופית, כאשר הרצון שלהם הוא לשמוע מהמאמן מה הוא מתכוון לעשות כדי לשנות את הדברים, שלדעתם לא עובדים. אגב, אותם גורמים המעוניינים בפיטוריו של כהן אמרו שמבחינתם מרקו בלבול הוא המועמד הרציני ביותר לאימון הקבוצה, כשגם קולות להחזרתו של אלישע לוי נשמעו.

גורם המקורב מאוד להנהלת סכנין אמר שהבעיה העיקרית של חברי ההנהלה היא העלויות הכרוכות בפיטורים של מאמן: "מדובר בשש משכורות לאלי כהן ובעוד שש משכורות למאמן חדש, מה שאומר שזה עלות של קרוב למיליון שקלים. מאמן חדש גם ירצה להביא שחקני חיזוק בינואר, כלל לא בטוח שיש מי שיממן את זה".

אוהדי בני סכנין. ברני ארדוב
קיללו את המאמן. אוהדי בני סכנין/ברני ארדוב

"אני לא מבין את ההתעסקות המיותרת בעניין" אמר המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום, "נשב עם הצוות המקצועי ונבחן את הבעיות. אני מקווה שנצליח להבחין ולפתור אותם".

אירוע לא נעים נרשם אתמול באימון כאשר מספר אוהדים הגיעו לאימון השחרור של הקבוצה והחלו לקלל את המאמן. לטענת אחד השחקנים, מדובר היה בקללות חריפות. בקרב חלק מהשחקנים ישנה טענה שאותם אוהדים מזוהים עם שחקנים שאינם משחקים והם אלו ששולחים אותם לקלל ולהתסיס את המערכת כשהאוהדים מצידם טוענים שמדובר במחאה לגיטימית. באותו עניין, ארגון האולטראס הוציא הודעה ברשתות החברתיות בו הוא מפגין תמיכה ביו"ר מוחמד אבו יונס שספג לאחרונה לא מעט קללות מאוהדי סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully