וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "מי שיחפש כותרות על חשבון סלאח חסארמה לא יקבל אותן"

23.11.2015 / 10:55

בעלי עירוני קרית שמונה גיבה את מאמנו למרות התוצאות המאכזבות. גוטיירס העניק ראיון במולדתו: "אני בליגה קשה ותחרותית, אבל אין אפשרות שיעריכו אותי כי לא באים לראות אותי. ישראל מדינה ליברלית וחזקה וזה סוד ההצלחה"

one

בווידיאו: ההפסד של קרית שמונה למכבי פתח תקוה

בעירוני קרית שמונה מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה עד כה, אך בעוד הביקורות נגד צורת המשחק של הקבוצה בעיצומן, דווקא הבעלים איזי שרצקי מגבה את מאמנו, סלאח חסארמה.

שרצקי, שהבהיר לסביבתו שהוא אינו מאוכזב מחסארמה וכי שהוא משוכנע שמדובר במאמן שיצעיד את הקבוצה להישגים רבים, אמר: "סלאח בסדר גמור והוא לא הבעיה. מי שיחפש כותרות על סלאח לא יקבל אותן".

שרצקי אגב, נכנס בסיום המשחק מול מכבי פתח תקווה וגער בשחקנים כשאמר להם: "זה לא יכול להמשיך ככה", בתקווה לשיפור במשחקים הבאים.

בקיץ האחרון, לואיס גוטיירס חזר לסיבוב שני בעירוני קרית שמונה. הבלם הבוליביאני, שרשם 16 הופעות בקבוצה הצפונית בחצי השני של עונת 2008/09 וירד עמה ליגה, נהנה הפעם מקדנציה הרבה יותר מוצלחת.

בעיתון "לה ראסון", היוצא בבירת בוליביה, לה פאס, ערכו ראיון עם השחקן, שהפך לעוגן במרכז ההגנה של הקריה: "בניגוד לשני בלמי הנבחרת, אותם רואים כל שבוע בליגה המקומית, לגוטיירס אין את ההזדמנות הזו, אבל הוא בכל זאת מקווה שיום אחד הטלפון יצלצל ועל הקו יהיה מאמן הנבחרת, שיזמן אותו לסגל. הוא העמיד לעצמו מטרה, לשחק בכל המשחקים והוא מגשים אותה", נכתב בעיתון.

גוטיירס עצמו סיפר: "אני מרגיש טוב עם מה שאני עושה, כי אני נמצא בליגה קשה, רצינית ותחרותית. חבל לי רק שבבוליביה לא רואים בכלל את הכדורגל הישראלי, כך שאין לי אפשרות שיעריכו אותי באמת. בגלל זה אני רוצה לשחק בכל הזדמנות. שיחקתי בכל משחקי הליגה עד עכשיו וגם במוקדמות הליגה האירופית, שהיו חלון הזדמנויות חשוב מאוד".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
לואיס גוטיירס עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
נהנה מהסיבוב השני בישראל/יוסי ציפקיס

הבלם הוסיף: "יש לי המשכיות ואני מרגיש שהגעתי לליגה בה אני מתפתח ומשתפר מיום ליום. למרות המרחק, אני לא מתחרט על כלום, כי כל שחקן רוצה לצאת לשחק בחו"ל והלוואי שאוכל להישאר כאן עוד כמה שנים. למרות שזה לא פשוט, אני מתגעגע הביתה. נותרתי די עצוב לאחר שלא זומנתי למשחקי הנבחרת במוקדמות. אולי עכשיו, עם יוטיוב ושאר האפשרויות, המאמן יוכל לראות אותי משחק יותר ולהתרשם".

על החיים בישראל הוא אמר: "החברה בישראל די ליברלית ופתוחה. זו מדינה עם חזקה, זה סוד ההצלחה שלה. כל אחד תורם את חלקו. זה מקום בטוח, מסודר ומה ששומעים ממרחקים על מלחמות ודברים אחרים זה לא ממש נכון. צריך להיות פה ולראות מה קורה. הכול מאוד אירופאי פה, ברמה גבוה. איכות חיים טובה. הבת שלי לומדת עברית לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully