וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "במקום לרחם על עצמנו, התחלנו להבין שיש לנו גם יתרונות"

23.11.2015 / 9:17

לקראת המשחק הערב מול הפועל תל אביב (20:55, ערוץ 1), שחקנים במכבי חיפה זומנו לפגישה אישית עם היועץ המנטלי. על רוני לוי: "הטיח לנו את האמת בפרצוף". עזרא ערך אולטרסאונד, ייעדר לפחות עשרה ימים

one

בווידאו: המפגש האחרון בין מכבי חיפה להפועל תל אביב

קשר מכבי חיפה, חן עזרא, עבר אתמול (ראשון) בדיקת אולטרסאונד בעקבות הכאבים מהם הוא סובל בשריר הארבע ראשי. על פי ההערכה הראשונית מדובר במתיחה, כך שעזרא ייעדר לפחות עשרה ימים, ולכל היותר שלושה שבועות. עזרא, שלא היה אמור לפתוח בכל מקרה, יצפה הערב בחבריו מהיציע במשחק בנתניה, מול הפועל תל אביב (20:55, ערוץ 1).

שחקני מכבי חיפה באימון. יוסי ציפקיס
צריכים לשנות חשיבה. שחקני חיפה באימון/יוסי ציפקיס

שחקנים בקבוצה התייחסו לאסיפה שערך רוני לוי אתמול, במהלכה הציג בפניהם את הטבלה. "חלק מהשחקנים אמרו שהשתדלו להתעלם מהטבלה, הצוות המקצועי לא רוצה שנתעלם מהמצב ופשוט הטיח לנו את האמת בפרצוף. לא יכול להיות שמועדון בסגל גודל כזה יהיה מתחת לקו האדום. דן ולנסי הסביר לנו בדיוק מה צריך לשנות מבחינת החשיבה שלנו ככדורגלנים, ויש הרבה על מה לעבוד. במקום לרחם על עצמנו, קיבלנו מעט ביטחון. חלק מהשחקנים כאן שכח שיש לו גם יתרונות ואותם צריך לחזק, למרות שעל המגרש זה לא ממש נראה ככה". היועץ המנטלי, שערך אתמול שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה, זימן את רוב השחקנים מלבד הפצועים שלא ייכללו הערב בסגל.

לוי תרגל לאורך כל האימון אתמול את איסמעיל ריאן, שצפוי לפתוח בצד ימין על חשבון יוסי בניון שייכלל בסופו של דבר בסגל לאחר שהתאושש מפציעה. את מקומו של ריאן במרכז השדה יתפוס אופיר קריאף. חזרתו של מארק ואליינטה מעודדת מעט את הצוות המקצועי, וזאת למרות היכולת שהפגין עאיד חבשי בנבחרת הצעירה. "אנחנו זקוקים עכשיו לניסיון, זה חשוב מאוד מול קבוצה מנוסה כמו הפועל תל אביב. אף אחד כאן לא מדבר על הפסד. ניצחון יהיה רק תרופה זמנית למצב".

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ'; אוראל דגני, מארק ואליינטה, דקל קינן, טאלב טואטחה; ניקולה דרינצ'יץ', לודוביק אוברניאק, אופיר קריאף, איסמעיל ריאן, אלירן עטר; גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully