וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "לא צריך להציב מטרות, השאיפה היא להיות הכי למעלה"

23.11.2015 / 7:30

בית"ר ירושלים התבססה במקום השלישי, הקשר נזהר: "אנחנו לא מפחדים לדבר, אבל צריך להיות ריאלים". גבאי התרגש: "יש יותר מתוק משער בדקה ה-93 בטדי?", קלאודמיר התאכזב מהחילוף. צעיר ערבי טוען שאוהדים תקפו אותו ביציע המערבי, בו עבד במהלך המשחק

one

הטירוף שעבר אמש (ראשון) על טדי ברגע השער של אלעד גבאי בניצחון על הפועל עכו (0:1) סימל את המאניה דיפרסיה שמאפיינת את בית"ר ירושלים. הקבוצה הגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, אך במשך כל 90 הדקות הייתה אווירת נכאים ותחושה שהמשחק בדרך ל-0:0 שירגיש כמו הפסד.

ואז הגיע אלעד גבאי, שבבית"ר צחקו בסיום ואמרו: "את המהלכים האלה והאחד על אחד הוא צריך לעשות באיזורים האלה ולא בחצי שלנו", שסידר עוד שלוש נקודות. "זה מסוג הדברים שאתה חולם עליהם", אמר גבאי על שער הניצחון שלו. "חגגתי כמו ילד, מי שאין לו את התשוקה והאהבה הזאת שלא ישחק כדורגל. שער בדקה ה-93 באיצטדיון טדי עם כל הקהל כאן, יש יותר מתוק מזה?".

האנרגיות הטובות בבית"ר בלטו גם במשחק לא איכותי. פאבלו דה לוקאס, שראה את המשחק מחדר האח"מים לצד אשתו ובתו התינוקת של חסוס רואדה, קפץ באוויר עם הילדה ברגע השער של גבאי, ולצידם השתולל משמחה אבישי כהן, שפתח את העונה בהרכב וכעת הוא מחוץ לסגל.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
איינבינדר: "מגיעות לקהל הרבה מילים טובות"/מגד גוזני

גם סלובודאן דראפיץ' הודה: "כבר התכוננתי לדבר אחרי 0:0 ולהסביר כמה היה קשה נגד המשחק הסגור של עכו. התכוננו לזה, אבל עדיין לא היו לנו תשובות עד שבא אלעד גבאי". במחצית העיר דראפיץ לדובב גבאי ולידור כהן: "אתם כל הזמן נכנסים לאמצע, לוקחים את המגינים איתכם והמרכז צפוף. תרווחו לצדדים, אחרת לא נגיע למצבים".

קלאודמיר הוחלף במחצית ונראה היה מאוכזב מאוד. בבית"ר הסבירו: "היה צורך בשינוי ובשחקן יותר טכני בחלק הקדמי. הוא עבר שבוע לא קל, היה מאוד לחוץ מכל נושא הוועדת משמעת ומה שיהיה איתו. הוא שחקן מאוד חשוב למועדון ואחד מעמודי התווך של הקבוצה".

דן איינבינדר, שהוחלף לקראת הסיום ונראה כעוס מאוד, הסביר: "הייתי עצבני כי רציתי מאוד לנצח. אני יודע מה החשיבות של המשחק. כמובן שלא התעצבנתי בגלל החילוף. אני מוכן להתחלף כל משחק ושנבקיע שער ניצחון בדקה ה-93. לא שכחתי מה זה שמחה בטדי אבל הרבה זמן לא חוויתי את זה. לפתוח כאן בהרכב אחרי תקופה ארוכה בטדי ולנצח זה מתוק מאוד, חיכיתי לחזור ולחוות את זה".

על התחושות ברמה האישית סיפר איינבינדר: "כיף מאוד לחזור. זה הבית שלי ואני מכיר כל חלקה. אני שמח שהתחברתי מהר מאוד עם השחקנים והצוות. אנחנו חזקים ביחד וצריכים לשמור על זה. אנחנו לא מפחדים לדבר, פשוט צריכים להיות ריאליים ולא להציב מטרות ויעדים. המטרה היא להיות הכי למעלה אבל כרגע צריכים להסתכל על המטרה הקרובה וזה המשחק הבא".

איינבינדר הוסיף: "אני חושב שלפעמים נהוג לבקר את אוהדי בית"ר, לעתים אולי זה בצדק, אבל מגיעות לקהל הרבה מילים טובות היום. הוא דחף אותנו היום ולא הלחיץ אותנו גם ב-0:0. אני מאמין שהקהל ימשיך לתמוך בנו ויבוא בכמויות גדולות יותר ואנחנו צריכים לגרום לזה לקרות".

עוד באותו נושא

אלעד גבאי נתן לבית"ר 0:1 דרמטי על עכו

לכתבה המלאה
אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קרן מאושר. אלי טביב/קובי אליהו

בבית"ר היו מרוצים מהעובדה שקרוב ל-10,000 אוהדים הגיעו אתמול לטדי והיציע המזרחי היה כמעט מלא, ובמועדון מקווים שמגמת השיפור הזו תימשך. אלי טביב, שחזר ליהנות מכדורגל בחודשיים האחרונים ובמקביל הגביר את רמת המעורבות שלו בקבוצה, קרן מאושר בסיום.

איש העסקים שרון ארד המקורב לטביב ומסייע למועדון עבר ליד עמדת התקשורת בסיום ואמר: "הגיע הזמן שגם יפרגנו לו על מה שהוא עושה כאן בתקציב לא גדול. קל להרוג אותו אבל לא יזיק קצת לפרגן. תזכרו איפה בית"ר הייתה לפניו. טביב עושה טוב לבית"ר למרות שיש כאלה שמנסים לפגוע בו ולהרוס לו כאן".

אגב, במהלך המחצית הגיע לחדר האח"מים פקח בריאות, ובבית"ר סירבו בתחילה לתת לו להיכנס, אך התרצו בהמשך. בבית"ר אמרו כי לא זכור ביקור של פקח מטעם העירייה ביציע האח"מים, ודיברו על כך שייתכן כי זה עוד מהלך שנעשה במכוון כנגד המועדון.

צעיר ערבי, שהגיע אתמול לבית החולים שערי צדק עם מספר חבלות, טען כי הותקף על ידי אוהדי בית"ר ביציע המערבי ביצטדיון טדי, בו עבד בזמן המשחק. במשטרה בודקים את הדברים ואת אמיתותם. גורם במשטרה אמר הבוקר: "נשמע מוזר שהדברים נעשו דווקא ביציע המערבי, שרגוע בדרך כלל וכמו כן, שהבחור לא פנה לכוחות המשטרה והאבטחה הגדולים שהיו במקום, אלא רק בבית החולים הבהיר זאת. זה נבדק כמו כל תלונה בשלב זה".

אחד מעובדי איצטדיון טדי סיפר כי ראה את הפועל שטען כי הותקף לאחר האירוע והוא היה בבהלה. אותו עובד סיפר כי "הוא אמר לי שאיימו עליו ,ושהם אמרו לו שאם לא יילך מהמקום כל האוהדים יפגעו בו. הוא נלחץ ומהבהלה כמעט התעלף במעלית. הוא הרגיש רע, ופונה באמבולנס לבית חולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully