וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "כשכולם נוגעים בכדור, כולם תורמים ונהנים יותר"

23.11.2015 / 7:21

קפטן מכבי תל אביב חגג את הניצחון המוחץ על מכבי חיפה ואולי שלח גם מסר לכמה מחבריו לקבוצה: "נגד צסק"א, כשהתחלנו לשחק אחד על אחד יותר מדי, כולם ראו איך זה הסתיים". יבזורי ייבדק השבוע

one

אפקט חילופי המאמנים? מכבי תל אביב סופסוף נראתה אתמול (ראשון) כמו הקבוצה הדורסנית שהייתה בעבר. הצהובים הביסו 63:103 גדול את מכבי חיפה במסגרת ליגת העל ורשמו ניצחון שלישי ברציפות בזירה המקומית. אחרי פתיחת עונה איומה, שהביאה אותם להיות עם רגל וחצי מחוץ לטופ 16 ביורוליג, במכבי תל אביב קיבלו אתמול סימני חיים מכמה מהכוכבים ובעיקר, ראו קבוצה שעובדת נכון, תחת המאמן החדש ז'אן טבק.

גיא פניני ניסה להסביר את השינוי: "משהו בגישה שלנו קצת השתנה. לא משנה אם זה מאמן כזה או אחר, תפסנו את עצמנו בידיים והבנו איפה אנחנו. גם נגד צסק"א הראנו נחישות ואופי ואנחנו מקווים שתהיה המשכיות. באופן אישי, בכל יום שעובר אני מרגיש הרבה יותר טוב ורואים את זה גם על המגרש".

הקפטן הוסיף: "מתחילת העונה, גם גיא וגם ז'אן אומרים שהנעת כדור היא אחד הפרמטרים לניצחון. כשכולם נוגעים בכדור, כולם תורמים ונהנים. נגד צסק"א, כשהתחלנו לשחק אחד על אחד יותר מדי, כולם ראו איך זה הסתיים. זה לא שקיבלנו הוראה למסור יותר, פשוט דברים זורמים עכשיו וכל יום שעובר אנחנו מכירים אחד את השני טוב יותר. אפשר היה לראות שאייק ואפילו בנדר נכנסים לעניינים".

בריאן רנדל סיכם: "עבורי כל ניצחון הוא ניצחון, לא משנה מה הדרך בה השגנו אותו. כולם שמחים ורוצים להמשיך במומנטום. שיחקנו קבוצתי וביחד וזה המפתח. נתרכז מעכשיו במשחק החשוב נגד מלאגה בחמישי". דגן יבזורי, ששיחק אתמול, יעבור השבוע בדיקה בקרסול ובסיומה ייקבע אם ייאלץ להיכנס לניתוח, שישבית אותו לחודש בערך. במכבי הבטיחו: "נילחם ולא נוותר עד הסוף ביורוליג".

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. קובי אליהו
מתחילים להתחבר. פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully