וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "הכדורגל ניצח, צריך לשחק טוב יותר כדי להיות בצמרת"

22.11.2015 / 22:16

מאמן בית"ר שמח אחרי הניצחון אך שמר על פרופורציות: "יודעים איך אנחנו צריכים להיראות, ידענו שיהיו לנו בעיות". אלעד גבאי כובש שער הניצחון: "בחלומות הוורודים שלי לא חלמתי על זה"

one

מי יעצור את בית"ר ירושלים? הקבוצה מהבירה השיגה הערב (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות, 0:1 דרמטי ולא מרשים אבל מתוק מאוד מול הפועל עכו. שחקניו של סלובודאן דראפיץ' התקשו מול ההגנה המעובה של עכו, אבל הגבירו את הלחץ במחצית השנייה ולמרות יום מוצלח וכמה הצלות של דני עמוס, הבית"רים הצליחו לנצח עם שער של אלעד גבאי עמוק בתוספת הזמן. המגן הימני שהצטרף להתקפה קיבל כדור בתוך הרחבה, הטעה את השומר שלו ובעט שטוח מתחת לגופו של עמוס ולרשת. בית"ר, מי היה מאמין, רחוקה רק שתי נקודות מבאר שבע וארבע בלבד ממכבי תל אביב המוליכה.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
איזה ניצחון מתוק. דראפיץ'/מגד גוזני

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר אמר בסיום: "רצינו לנצח, ידענו שיהיו לנו בעיות מול המשחק הסגור של עכו, אבל הייתה לנו סבלנות, רצינו לנצח ואני חושב שניצחנו בזכות. אם אתה לא כובש שער מוקדם, אז היריבה מקבלת ביטחון והולכת אחורה. הגענו לכמה מצבים במחצית הראשונה, אבל אני שמח שניצחנו. לא תמיד אפשר לשחק הכי טוב מול קבוצה שמסתגרת. הכדורגל ניצח היום".

"אנחנו בצמרת, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר אם אנחנו רוצים להיות למעלה. ארגנו את השורות שלנו, אנחנו יודעים איך אנחנו צריכים להיראות. אנחנו לא מסתכלים על אם אנחנו קבוצת צמרת או לא קבוצת צמרת, אלא רק להמשיך לשחק טוב ולנצח. יש תחרות וזה דבר בריא בקבוצת כדורגל. כל אחד צריך להילחם על המקום שלו. כמה שיותר שחקנים רוצים לשחק ונלחמים על המקום שלהם, כך הקבוצה יותר טובה"

מגן בית"ר ירושלים אלעד גבאי, שכבש את שער הניצחון, אמר: "בחלומות הוורודים חלמתי על זה. אני שמח שעזרתי לבית"ר ירושלים, אני מרוצה פה עם הקהל ובמועדון. זה כיף. היה משחק קשה מאוד, עכו באה ושיחקה עם הכלים שלה. הם הקשו עלינו מאוד. אני שמח שבסוף הצלחנו לנצח, המשכנו להניע כדור ושיחקנו טוב.

"כל הקבוצה היא תלכיד אחד, אפילו שחקנים שלא משחקים הם חלק מהמשחק. כולם עובדים קשה מאוד. בית"ר ירושלים היא מכונה אחת. בתחילת העונה לא היינו מספיק טובים, אבל היום זה התחבר ובית"ר ירושלים משחקת כדורגל טוב. אנחנו ממשיכים הלאה ונצטרך להמשיך להיראות טוב".

מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים אמר בסיום: "יכולנו לסיים בתיקו, סגרנו יפה, ביטלנו את בית"ר ברוב שלבי המשחק. למדנו אותם טוב, אבל לצערי לא סגרנו פעם אחת את אלעד גבאי ונענשנו על זה. זה לא משהו חדש שאנחנו מחמיצים. אנחנו חיים עם זה. אנחנו בדרך כלל מחמיצים הרבה וכובשים מעט. לא תמיד אנחנו מצליחים לכבוש. היו צריכים להיות לנו עוד שני שחקנים בחלק הקדמי. יש לנו את סיידר שפצוע כבר כמה שבועות. יש לנו ארבעה ניצחונות שזה הישג פנטסטי בשלב הזה של העונה. נלקק את הפצעים ונתאושש מהר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. אני מאמין שנצא מזה לדרך חדשה ולניצחונות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:1 על הפועל עכו

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully