וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "להסתגר ולנסות לגנוב גול, זו לא דרך להפועל תל אביב"

22.11.2015 / 15:14

מאמן האדומים ערך מסיבת עיתונאים לקראת הבכורה שלו על הקווים נגד מכבי חיפה (שני, 20:55, ערוץ 1). הוסיף: "הפועל צריכה להיות התקפית. רייכרט לא צריך לנסות להציל את המועדון"

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. ברני ארדוב
"ננסה להעז יותר בחלק הקדמי". לוי/ברני ארדוב

גיא לוי ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-11, מחר באצטדיון בנתניה (20:55, ערוץ 1). מבחינת המאמן זה יהיה המשחק הראשון שלו על הקווים של קבוצתו החדשה, כשוואליד באדיר ששימש כמאמן זמני בחודשיים וחצי האחרונים, ישוב לעמדת העוזר.

דודו ביטון שמיעט לשחק בשבועות האחרונים, כנראה יקבל הזדמנות בהרכב. משה אוחיון ימשיך לפתוח וצליל חתוכה יישאר בין הקורות לאור העובדה שאריאל הרוש עדיין לא כשיר. שגיב יחזקאל שוב נותר מחוץ לסגל.

לוי אמר: "אני רוצה שנשחק כדורגל מהיר. ניסינו לעבוד על העמידה על המגרש. מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד ואני לא נכנס למקום בו הם נמצאים בטבלה. זה משחק שאי אפשר לדעת בוודאות איך הוא יתפתח. נשתדל להיות מאורגנים ומסודרים. ננסה להעז יותר בחלק הקדמי, אבל נצטרך לשמור על איזון במקביל בחלק האחורי".

לוי הוסיף: "המטרה שלי היא שהשחקנים יידעו מה אני דורש. הפועל תל אביב צריכה להיות התקפית. לשחק עם שמונה-תשעה שחקנים בהגנה עם נסיונות לגנוב גול זו לא דרך להפועל תל אביב. אני בטוח מאוד בשחקנים שלי, שיעשו את המקסימום. עברנו על הרבה מאוד חומר לימודי בשבועיים האחרונים".

המאמן התייחס גם לבן רייכרט ואמר: "צריך להבין שמדובר באדם ולא מכונה. עבר עליו קיץ קשה. מדובר בשחקן מוכשר ואם יכוונו אותו כמו שצריך, הוא יגיע לאן שהוא צריך להגיע. אין על רייכרט שום לחץ להוכיח משהו, הוא פשוט צריך לשחק את המשחק. ביקשתי ממנו להיות יותר מסודר, פחות לבזבז אנרגיה סתם, במיוחד כשהוא לא בכושר שיא. הוא לא צריך להציל את הפועל תל אביב, הוא מאוד רוצה אבל אי אפשר ששחקן אחד יציל את המועדון".

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. קובי אליהו
"פשוט צריך לשחק את המשחק". רייכרט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully