וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים קורצת למקום השני, פאבלו דה לוקאס חזר לאימונים

22.11.2015 / 10:43

איבוד הנקודות של הפועל באר שבע העלה את המוטיבציה בקבוצה מהבירה לקראת הפועל עכו (20:15, ספורט1). הקשר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב". בית"ר תארח נער שנפגע קשה בפיגוע הדקירה

LIVE
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. יוסי ציפקיס
ניצחון רביעי ברציפות? בית"ר/יוסי ציפקיס

תוצאת התיקו של הפועל באר שבע נגד בני יהודה אמש (שבת) בהרצליה, העלתה את רמת המוטיבציה בבית"ר ירושלים, שם יודעים שניצחון הערב על הפועל עכו (20:15, ספורט1) יצמק את הפער מהמקום השני לשתי נקודות בלבד. בבית"ר אמרו אתמול: "אפשר היה לראות כמה היה קשה למכבי תל אביב ובאר שבע נגד קבוצות שסוגרות ולנו לא יהיה קל יותר, אבל אנחנו בטירוף להמשיך את התקופה הטובה. אף אחד לא רוצה שהיא תיעצר".

הקבוצה מהבירה צברה שלושה ניצחונות ברציפות, כולל בחוץ נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה, והמאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לשחקנים לקראת המשחק: "משבוע לשבוע יהיה לנו קשה יותר. קבוצות מתכוננות בהתאם ובאות להפריע. נצטרך לרוץ יותר, להיות חכמים יותר ונחושים יותר כדי למצוא פתרונות. אנחנו צריכים להגיד תודה שיש מאיתנו ציפיות. כל קבוצה רוצה להגיע למצב כזה".

לקראת המשחק דראפיץ' שם דגש על הדרכים להתמודד עם מערך סגור, הן בעזרת המגנים והן בעזרת שני חלוצים כאשר דובב גבאי יגיע משמאל. עומר אצילי ערך אתמול אימון מלא, אבל בבית"ר ירושלים חוששים לסכן את השניים, שכן הליגה ארוכה, ונראה כי רק אחד מהשניים יפתח. לידור כהן וניקיטה רוקאביציה הם השניים הבטוחים בהרכב בחלק הקדמי. פאבלו דה לוקאס, שהיה פצוע בשבועות האחרונים, התאושש וחזר לאימונים.

בית"ר תארח הערב כ-50 חיילים מיחידת "שועלי שמשון" של חטיבת גבעתי. כמו כן יתארח הנער נאור בן עזרא, שנפצע לפני כחודש בפיגוע הדקירה בפסגת זאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully