וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ההנהלה תקבל החלטה בנוגע לאלי כהן עד יום שני

22.11.2015 / 9:00

חילוקי דעות במועדון בנוגע לעתידו של המאמן. גורמים בהנהלה קוראים לפיטוריו, אבל אבו יונס עדיין לא החליט ובכל מקרה יקיים ישיבה עם כהן. המנכ"ל דוכי: "אין החלטה, אבל אנחנו לא מרוצים"

one

חילוקי דעות בהנהלת בני סכנין בנוגע לעתידו של המאמן אלי כהן. ההפסד להפועל כפר סבא אתמול (שבת) היא המשחק הרביעי ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון והיא הידרדרה לתחתית. במועדון ישנם גורמים שדורשים את פיטוריו של המאמן בצורה מידית, אבל אחרים טוענים שהליגה צפופה וכמו קבוצות אחרות, גם סכנין קרובה לקו האדום, אך גם לחלק העליון.

הדעות השונות הגיעו גם לאוזניהם של יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס ומנכ"ל הקבוצה חאלד (דוכי) קאסום, שהעדיפו לא לענות אתמול לטלפונים של אנשים רבים. ההנהלה תתכנס ביממה הקרובה ותדון בעתידו של כהן, וגורם בסכנין אמר: "יש חילוקי דעות בקרב הרבה אנשים שמשפיעים בתוך המועדון, אבל בסופו של דבר אבו יונס קובע את הדברים האלו. הוא מעריך מאוד את אלי כהן והוא זה שיצטרך לקבל החלטה".

המנכ"ל דוכי אמר לוואלה! ספורט: "אין לנו כרגע שום החלטה, אבל אנחנו כלל לא מרוצים מהמצב של הקבוצה. נקיים ישיבה עם המאמן, ובה נדרוש לדעת איך הוא מתכוון לצאת מהמצב הזה. אי אפשר כל הזמן להגיד שהיינו טובים ושסבלנו מחוסר מזל. נצטרך לשבת כמו שצריך ולקבל החלטות".

בקבוצה התאכזבו מאוד מההפסד להפועל כפר סבא בייחוד לאור העובדה שהקבוצה רשמה החמצות רבות ובסופו של דבר ספגה בדקות האחרונות. "לא היה משחק גדול, אבל היינו עדיפים בהרבה", אמר שחקן בקבוצה, "רשמנו כמה החמצות גדולות ובסוף קיבלנו גול סתמי. חבל שבמשחקים כאלה שאנחנו מחמיצים הרבה, אנחנו לא יודעים לסיים לפחות בתיקו".

צחי אליחן שחקן בני סכנין מאוכזב. מגד גוזני
סכנין עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully