וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורי: "אם נחשוב על ירידה, ניאבק על הירידה. מאכזב לחזור לארץ"

22.11.2015 / 8:45

בלם בני יהודה, שהיה שותף ל-0:0 מול הפועל באר שבע, מרוצה: "הלוואי ואפשר היה להבין איך אנחנו עוזרים אחד לשני". אבוקסיס על השעיית עגייב: "הוא עשה טעות, שילם מחיר, וזה נגמר"

one

בני יהודה נתנה אתמול (שבת) איתות נוסף לכך שהיא כנראה הכבשה השחורה של העונה הזו. הפועל באר שבע עוד קיוותה לשמור על המקום הראשון, אבל לכתומים היו שאיפות אחרות, ואחרי מאבק עיקש הם כפו 0:0 שאמנם מוריד את הקבוצה למקום השביעי בטבלה, אך משאיר הרבה מאוד אופטימיות לאור העובדה שבני יהודה רושמת כבר משחק שישי ברציפות ללא הפסד. בשבוע הבא היא תפגוש את מכבי תל אביב בבלומפילד ותקווה גם מולה לספק תוצאה טובה שתעזור בהמשך.

בני יהודה נאלצה להסתדר ללא אסי בלדוט, אבל תיירי דובאי מילא את מקומו בצורה טובה, והצליח במספר מהלכים להזכיר לכולם מדוע הוא הובא בתחילת העונה. גם דן מורי סיפק משחק נהדר והיה המצטיין בשורות בני יהודה. אמיר עגייב, שהושעה ערב המשחק בגלל התנהגותו מול בני סכנין, אמור לשוב לסגל.

יוסי אבוקסיס התייחס בסיום המשחק להשעייה של עגייב, ואמר: "הוא עבר עבירת משמעת במהלך המשחק לפני שבועיים. יש אצלנו חוק שמי שעושה עבירת משמעת, לא מתלבש במשחק הבא. אין שום שחקן שמבחינתו החוק הזה לא תופס. מבחינתי זה נגמר, הוא עשה טעות, שילם על זה מחיר וזה נגמר".

מורי התייחס לגישה של הקבוצה שלו, ואמר: "לכל משחק אנחנו עולים כדי לנצח. לנו היו מצבים, להם היה מצב אחד. אנחנו מרוצים ולא מרוצים מהתוצאה. אנחנו בטוחים ומאמינים בעצמנו. המטרה שלנו היא לשחק בכל משחק טוב. יש פה רוח קבוצתית מדהימה. הלוואי ואפשר היה להבין איך אנחנו עוזרים אחד על השני. אסור לנו לחשוב על ירידה, כי אז ניאבק על הירידה".

על החזרה שלו לארץ אמר: "זו עבודה מנטלית מאוד קשה, במיוחד כשאתה חוזר לאותה קבוצה אחרי שעשית כל כך הרבה התקדמות. החברים בקבוצה עוזרים לי מאוד, אני מנסה לעשות את זה הכי טוב שאפשר. אני לא מרגיש שהלכתי אחורה, אלא אני מרגיש שאני משתפר מדי יום. זו אכזבה לחזור לפה, אבל אני מתרגל למצב".

אביב חדד, דן מורי, דלה איינוגבה, בני יהודה. יוסי ציפקיס
חמוץ-מתוק. דן מורי עם אביב חדדה ואיינוגבה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully