וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש דאנקן: "הניצחון הזה מראה איזה אופי יש לשחקנים ולקבוצה"

22.11.2015 / 8:38

שחקן הפועל ירושלים היה מעודד מה-73:99 על אילת, על אף מכת הפציעות. באלופה מודאגים ממצבו של הלפרין, אם תעבור שלב באירופה וגל מקל יהיה חופשי, תיתכן פנייה לרכז הנבחרת

one

הפועל ירושלים עצרה אמש (שבת) את כדור השלג בו היתה נתונה, כשהביסה את הפועל אילת 73:99. לאחר לא מעט משחקים בהם הציגה התקפה נרפית במועדון היו מרוצים מכך שהגיעו ל-99 נקודות, אך מבינים שמצפה להם שבוע לא קל. לאחר המשחק ביקש המאמן דני פרנקו דריכות לקראת המפגש הגורלי מול נפטונאס ביום שלישי ביורוקאפ, אליו תמריא הקבוצה עוד הלילה.

בירושלים מודאגים ממצבו של יותם הלפרין, שסובל מפציעה כרונית בגבו, ועל כן שוחחו בשיחות פנימיות על גל מקל. אם הירושלמים יעברו שלב ביורוקאפ והרכז ישוחרר מהכוכב האדום בלגרד, האלופה הישראלית לא תשלול פנייה אליו. פציעותו של הלפרין אינה היחידה בקרב הקבוצה: ליאור אליהו עדיין פצוע על אף ששב לאימונים אישיים, כשגם דונטה סמית' ודיאור פישר לא לגמרי כשירים.

ג'וש דאנקן סיכם הניצחון על אילת: " אחרי שלושת ההפסדים שספגנו, היינו צריכים את הניצחון הזה. אני מקווה שנמשיך במומנטום החיובי הזה. יש לנו לא מעט שחקנים בקבוצה שפצועים וסובלים מחבלות שונות, אבל העובדה שניצחנו רק מראה איזה אופי יש לשחקנים ולקבוצה שלנו, אף אחד לא מתרץ ויושב בצד, השחקנים כאן מגיעים למשחק וגם אם לא לגמרי כשירים מתאמצים ונלחמים להשיג ניצחון".

"אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות אלא על עצמנו, עשינו כמה טעויות במשחקים הקודמים ואנחנו מנסים לתקן את זה - אם זה בהגנה ובמשחק קבוצתי", הוסיף דאנקן. "אני מנסה להגיע לאימונים ולהשתפר עד כמה שאפשר בכל יום, אני לא לוקח שום דבר ממובן מאליו. במשחק מול אילת היו לי הזדמנויות לקלוע והשחקנים בקבוצה דאגו למסור לי כדורים, יהיו לי עליות ומורדות אבל אני מנסה לצבור ביטחון ולעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully