וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי: "לא ניכנס למרה שחורה". אילוז יפרוש בתום העונה?

22.11.2015 / 8:10

אקס מכבי רגוע על אף איבוד הפסגה: "יש עוד שני סיבובים להגיע להישג המיוחל". השחקנים סבורים: הובאן לא היה צריך לפתוח. במועדון שוקלים לתת למגן תפקיד במועדון. חשש מפציעה למליקסון

one

בהפועל באר שבע דיברו במהלך השבוע האחרון לא מעט על העובדה שהקבוצה נמצאת בכושר הטוב בישראל, אבל בתום המחזור ה-11 הקבוצה של ברק בכר שוב במקום השני, הפעם במרחק של שתי נקודות ממכבי תל אביב. ברק בכר ניסה לשנות שיטה תוך כדי משחק, אבל גם זו לא הצליחה. במועדון אמרו אתמול כי המאמן לקח הימור גדול מדי כשעלה לשחק עם אובידיו הובאן ולא עם רועי גורדנה, וניכר היה שהרומני הגיע עייף למשחק אחרי ההופעה מול איטליה. "במחזור הקודם הבקענו שער בדקות הסיום, היום לא הצלחנו להבקיע. אז אפשר שוב לדבר על בעיות בהתקפה. כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים ליותר, כך שהמשחק מול כפר סבא יהיה מבחן גדול", אמרו שחקנים בקבוצה אתמול.

ביממה הקרובה מתכוונים במועדון לדון בסוגיית מנהל הקבוצה. במועדון ישנה חשיבה למנות שחקן עבר לתפקיד במקום יורם זגורי שעזב לפני מספר ימים. אלעד בונפלד הוא אחד השמות שהוצע לאלונה ברקת. לא ברור האם יש קשר לכך, אך המגן אביתר אילוז עשוי לפרוש בתום העונה ולקבל תפקיד ניהולי במועדון, שם רוצים לצרף עוד שחקן עבר למערכת. אילוז עצמו עדיין לא החליט אם לפרוש, אבל העובדה ששלושה מגנים ימניים מתחרים על מקום בהרכב, בתוספת המחשבות במועדון, עשויים להוביל את המגן, שחגג החודש 32, להחלטה לתלות את הנעליים. "לא נכחיש שיש כוונה לצרף את אילוז למערכת, אבל הכל תלוי בו", אמרו אתמול במועדון.

אביתר אילוז שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
זה תלוי בו. אילוז/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק התראיין לכלי התקשורת דווקא מהראן ראדי, האיש שהגיע ממכבי תל אביב והעונה רוצה לקחת לה את תואר האליפות, אחרי שחגג איתה שלוש אליפויות, גביע וזכיה בגביע הטוטו. לאחר המשחק בהרצליה, המקום היחיד בו חגג תואר מלבד מכבי תל אביב, התייחס הקשר לקושי לשחק מול קבוצות שמצופפות. "יש קבוצות שמקשות עלינו", הודה הקשר. "זה לא תירוץ, אנחנו נצטרך לעבוד יותר קשה כדי להשיג נקודות. לא יצרנו מספיק מצבים, למרות הקושי של הקבוצה שסגרה טוב. אנחנו רחוקים שתי נקודות ממקום ראשון, לא צריך להיכנס למרה שחורה. אנחנו מנסים לעשות תנועה כל הזמן, למצוא את המרווחים בין קו ההגנה לקישור של היריבה. בשבוע שעבר שיחקנו נגד הפועל חיפה, יצרנו מצבים. קבוצות לומדות להסתגר מולנו. קשה להגיע למצבים מולנו, וזה לא היה בבאר שבע לפני. אני לוקח את הדבר החיובי הזה".

ראדי נשאל מה הפתרונות שלו לעניין וענה: "אנחנו צריכים לעשות יותר תנועה בחלק הקדמי, לא רק שחקני ההתקפה אלא גם הקישור, שחקני הקו והמגנים. יש ימים כאלה, יש צוות מקצועי שעובד איתנו יום ולילה כדי למצוא פתרונות. לא צריך לעשות מזה סיפור גדול". לסיום התייחס הקשר גם לאקסית שעלתה למקום הראשון: "לא התרכזנו במכבי גם כשהיינו במקום הראשון, אז גם עכשיו נתרכז בעצמנו", אמר. "הליגה מאוד ארוכה, יש לנו עוד שני סיבובים כדי להגיע להישג המיוחל. יהיו עוד משחקים קשים, גם לנו וגם למכבי. לא צריך להסיק מסקנות מעכשיו". ראדי החמיא לקהל: "אני מצדיע להם. לא מובן מאליו לבוא מבאר שבע ולהביא 3,000 ו-4,000 איש, אני מקווה שנוכיח להם משבוע לשבוע כמה הם ראויים".

הבלם שיר צדק הוסיף: "קשה לשחק נגד קבוצה שבמסתגרת טוב, הם שיחקו טוב וסגרו אותנו יפה. במגרש כזה קטן היינו צריכים למצוא פתרונות, נעבוד על זה במהלך השבוע. נעצרנו אבל אנחנו ממשיכים קדימה. מקווה שבשבוע הבא נשיג תוצאה טובה יותר. בני יהודה הקשתה עלינו, היו מחויבים ומגיעה להם מילה טובה". על התחרות עם מכבי תל אביב הוסיף הבלם: "אנחנו מתרכזים בעצמנו, המטרה היא לנצח בכל משחק, להציג יכולת טובה, אנחנו מתרכזים בעצמנו. אנחנו כרגע לא מסתכלים על מיקום במחזור ה-11. במשחק פחות טוב היינו דומיננטיים. נצטרך למצוא פתרונות נגד קבוצות שמצופפות, זאת המגמה נגדנו – לבוא ולצופף. אם אננחו רוצים להיות איפה שאנחנו, נצטרך להתמודד עם הדברים האלה".

הקשר מאור מליקסון זומן לבדיקת MRI שתיערך השבוע, זאת בעקבות פציעה ממושכת ממנה הוא סובל באזור הברך. במועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה שתשבית אותו לתקופה מסוימת מהמגרשים, כפי שקרה בעונה שעברה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully