וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי זעם על שחקני קרית שמונה: "אי אפשר להמשיך ככה"

22.11.2015 / 7:51

הבעלים נכנס לחדר ההלבשה בתום ההפסד למכבי פתח תקוה ונראה כעוס במיוחד. אכזבה מחוליית ההתקפה של הקבוצה ששוב לא כבשה, אוסטין אמוטו הניגרי ינחת להתרשמות ביממה הקרובה

one

איזי שרצקי נראה כועס מאוד לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:0 למכבי פתח תקווה. כשנכנס הבעלים לחדר ההלבשה הביע את כעסו בפני השחקנים ואף אמר להם: "אי אפשר להמשיך ככה". שרצקי הציב בתור מטרה להעפיל לפלייאוף העליון ולמרות היכולת המאכזבת, בקרית שמונה עדיין מאמינים שיעמדו ביעד. שחקני החלק הקדמי ספגו ביקורת אחרי הההפסד, על רקע העובדה שלא כבשו כבר משחק שלישי ברציפות. אמש הגיעה הקבוצה ללא מעט הזדמנויות, אך לא השכילה לנצל אותן. "אחמד עאבד נראה מצויין והוא עושה הרבה דברים, אבל אתמול גם הוא סבל מחוסר חדות מול השער", אמר שחקן בקבוצה.

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
גם הוא לא חד. עאבד/אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה מודעים לחוסר המחץ ההתקפי ובשל כך רוצים להתחזק בחלק ההתקפי כשאוסטין אמוטו, החלוץ הניגרי שמועמד לקבוצה, צפוי לנחות היום בארץ ולהצטרף לאימונים. בקרית שמונה יבחנו את השחקן שהרשים מאוד את שרצקי בביצועים שהוצגו בפניו. מלבד אמוטו או חלוץ זר אחר, בקבוצה מעוניינים לצרף את שחר הירש ומחכים לתשובה של מכבי חיפה. אם אכן יגיעו שני חלוצים, עידו אקסברד שלא נכלל בסגל אתמול, עלול לשלם את המחיר. אחרי ההתפתחויות בעניין אקסברד עוקבות קבוצות מליגת העל שצפויות לפנות לחלוץ אם ישוחרר. "אנחנו קבוצה טובה מאוד", אמר שחקן בקרית שמונה, "אנחנו צריכים עוד להתחבר ולהבקיע יותר שערים אבל בסך הכל יש פה קבוצה טובה ונוכיח את זה בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully