וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז פרץ ומכבי פתח תקוה נרגעו: "זה הניצחון הכי חשוב העונה"

22.11.2015 / 7:58

מכבי פתח תקוה שחררה הרבה מאוד לחץ אחרי שישה מחזורים ללא ניצחון, השחקנים חגגו על הדשא ובחדר ההלבשה. הקשר שכבש: "ברור שאנחנו מכוונים להעפיל לפלייאוף העליון"

one

מכבי פתח תקוה שחחרה אתמול (חמישי) הרבה מאוד לחץ. אחרי שישה מחזורים רצופים שבהם השיגה הקבוצה נקודה אחת, המלאבסים חזרו עם ניצחון חוץ יקר 0:1 על עירוני קרית שמונה. במשך כל השבועיים האלה ניכר המתח על רן בן שמעון שידע שהפסד נוסף עלול להביא לזעזוע במערכת. בסופו של דבר עוז פרץ הצעיר העניק לו הרבה שקט עם שער מכריע בדקה ה-51.

ההחלטה לפתוח עם פרץ נבעה כחלק ממספר שינויים שבן שמעון ערך בהרכב, כשבין השאר החליט המאמן לספסל את מינדאוגאס פאנקה וגיא מלמד. בסיום המשחק חגגו השחקנים על כר הדשא ובחדר ההלבשה.

עוז פרץ חלוץ מכבי פתח תקוה מול חן דילמוני מגן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
משחק מצוין. עוז פרץ/אדריאן הרבשטיין

פרץ, שהיה חלק משמעותי בניצחון, הודה: "זה כיף גדול. חיכיתי לזה הרבה זמן. לא ניצחנו במשך שישה משחקים וזה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה. עבדתי קשה מאוד כדי לקבל את הצ'אנס הזה, ואני מקווה שאמשיך להוכיח את עצמי".

פרץ התייחס למצבה של הקבוצה, ואמר: "אני רוצה להאמין שנצא לדרך חדשה, במיוחד עכשיו כשעצרנו את הרצף. זה נותן לנו קצת אוויר וביטחון להמשך. נתכונן לבית"ר ונקווה שגם במשחק מולם נעשה את זה". על המקום שבו מכבי פתח תקוה מקווה להיות הוסיף הקשר: "אני חושב שזה עוד קצת רחוק, אבל ברור שאנחנו מכוונים לפלייאוף העליון. אנחנו רוצים לנסות ולשחזר את ההצלחה של השנה שעברה. ככל שהעונה תתקדם, נציב מטרות חדשות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully