וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "מתעלמים מהרחשים מסביב", קטש: "צריך שינוי דרסטי"

21.11.2015 / 22:37

מאמן הפועל ירושלים נשם לרווחה אחרי 73:99 על הפועל אילת: "התקופה הרעה תעבור, כרגע אנחנו קבוצה קצרה". מאמן המפסידה: "אין כימיה, סף השבירה נמוך. אסור להראות ככה"

one

בווידאו: הפועל ירושלים מביסה את הפועל אילת

לאחר תקופה קשה מאוד, הפועל ירושלים הביסה הערב (שבת) 73:99 את הפועל אילת עם משחק ענק של בר טימור והיא תצא עם קצת יותר בטחון למשחק מול נפטונאס ביום שלישי ביורוקאפ.

מאמן המנצחת, דני פרנקו אמר בסיום: "זה לא סוד שאנחנו בתקופה בה אנחנו חבולים, וזה הרבה מעבר ליותם וליאור, זה מאוד פוגע בנו. דיברנו על זה שאנחנו קבוצה טובה מאוד, ויש תקופות כאלה במהלך העונה שקשה לך לעבוד ואתה לא מגיע ממוקד. כל אחד בא ונתן מה שהוא יכול".

על העומס אמר פרנקו: "המשחקים ממשיכים להגיע כל יומיים או שלושה. הדקות נערמות, מקבוצה עמוקה אנחנו קבוצה פתאום קצרה. השחקנים נותנים את הלב שלהם, עלינו בגישה הרבה יותר טובה למשחק הזה. במקום לקחת יום חופש, כולם התאמנו וזה אומר הרבה על קבוצה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה שלפעמים אנחנו יותר קצרים, זה תקופה וזה יעבור, ואנחנו צריכים להתעלם מכל הרחשים שיש מסביב לקבוצה".

עודד קטש מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
לא נעים. קטש/יוסי ציפקיס

מאמן אילת עודד קטש אמר בתום המשחק: "בשפת גוף והמחויבות זה היה מביך. הייתי מעדיף לתת לעצמי קצת יותר קרדיט, יש מקרים שהבעיות ברורות מהשניה הראשונה, קשה להסביר את זה. אין כימיה פתאום, אפשר לראות את זה בשקט באימונים, סף שבירה מאוד נמוך, שחקנים עסוקים בעצמם במקום לראות בטובת הקבוצה".

"לא אמרתי ששיניתי את זה. זה לא הפתיע אותי היום, עשינו שיחה קשה במחצית, לא הייתה תגובה, אבל דברים צריכים להשתנות דרסטית. כשהגעתי אמרתי שאני אקח שבוע או שבועיים כדי ללמוד. חשבתי שאולי אחרי הזעזוע של המאמן אז אולי דברים ישתנו, חשבתי שאני עלול לעשות שינוי בקבוצה, וזה יהיה הכרחי, היום המצב הוא כזה שאפילו קשה לי לשים את האצבע על הבעיה".

"אנחנו נעשה שיחות אישיות, אשב עם צוות הנהלה ונראה מה עושים, יש יכולת וניסיון ותלכיד עם שחקנים שנשארו, בעבר כשהייתי באילת מה שאפיין אותנו זה השמחה והלכידות, זה פספוס מאוד גדול של השחקנים, ומחובתנו לשמור על הגחלת, אסור לנו להיראות ככה, המצב לא טוב, וזה לא משהו ששחקן אחד יכול לשנות. במובן מסוים אפילו העדפתי שזה יקרה ככה ולא אחרת, עדיף לחוות חוויה כזאת, אני רוצה שהמשחק הזה יהיה קו פרשת המים, אסור לקבוצה הזאת להראות ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully