וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "המחליפים לא באותה רמה של שחקני ההרכב"

21.11.2015 / 22:09

מאמן מכבי נתניה הפסיד לרעננה 3:1 בבכורה המחודשת על הקווים וביצע רק חילוף אחד: "היה על הספסל שחקן צעיר שאני לא מכיר. יכולנו להפסיד ביותר". סילבס: "יודעים לעמוד במצבי לחץ"

one
16 מ-17 הנקודות שלהם הושגו בחוץ. שחקני רעננה/ברני ארדוב

מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) את ההפסד השישי שלה מ-11 משחקים, הפעם 3:1 להפועל רעננה בבית. חילופי המאמנים בקבוצה מעיר היהלומים עדיין לא עזרו, וההגעה של ראובן עטר בינתיים לא שווה נקודות לצהובי-שחורים. רעננה לעומת זאת, טיפסה למקום הרביעי.

seperator

עטר סיכם: "ברור שפיללתי למשהו יותר טוב, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה, מאורגנת ומסודרת. לעומת זאת, אנחנו היינו לפרקים מאורגנים, אבל היו לנו גם הרבה רגעים לא טובים בתקשורת בין השחקנים, גם מבחינה הגנתית וגם ביציאה להתקפה. יש עוד הרבה עבודה. המספרים מדברים בעד עצמם. הקבוצה נמצאת במקום האחרון עם ניצחון אחד מ-11 משחקים, אבל היו הרבה קבוצות שהיו במצבים יותר קשים והצליחו לצאת מזה. נעשה את המקסימום כדי שנוכל לצאת מהמשבר. זה לא יהיה קל. נצטרך לעשות הרבה עבודה ולצבור כמה שיותר נקודות עד ינואר".

על העובדה שערך חילוף אחד אמר עטר: "אני לא חושב שהיה מקום לעשות עוד חילופים. בחלק ההתקפי עשיתי אחד באחד. יש לנו עוד שחקן צעיר בספסל שאני לא מכיר אותו. זו האמת. יש פה שחקנים מוכשרים, אבל אם נהיה אמיתיים, המחליפים של שחקני ההרכב כמעט לא באותה רמה שלהם. יש מחליפים בסדר, אבל לא כולם".

על העובדה שהשוער ברק לוי נראה מדדה אמר המאמן: "אם הוא היה מסמן שהוא לא יכול להמשיך, הייתי מחליף אותו. הוא לא בעט, אבל עצר כמה כדורים. יכולנו להפסיד יותר ממה שהפסדנו. מלבד זה שהוא לא היה יכול לבעוט, אני לא חושב שהוא לא היה יכול לשחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. עטר/ברני ארדוב

חיים סילבס, שחגג יום הולדת 40, אמר: "האמת היא שזה באסה שיש לך יום הולדת במשחק, כי מ-8:00 בבוקר כולם רוצים להגיד לך מזל טוב, אתה רוצה להיות שמח ואתה לא יכול כי אתה במתח. השחקנים נתנו לי להיות שמח ואחגוג גם מחר".

על השינוי לעומת שני המשחקים האחרונים: "אני חושב שהפועל רעננה תמיד נראית כמו קבוצה. גם כשאנחנו מפסידים, קשה לנצח אותנו. אני חושב שהיה היום כדורגל עם כל מיני מומנטומים. מכבי נתניה לא ראויה למקום שבו היא נמצאת. היא קבוצה חזקה עם קהל שדוחף. היו רגעים אחרי השער שהרגשנו שזה עלול לברוח לנו, אבל יש לנו קבוצה שיודעת לעמוד במצבי לחץ".

על העובדה שבחר לספסל את ברק בדש, אמר: "היו לי הרבה שיחות עם ברק. אני נורא אוהב לחשוב על המשחק. אני לא עולה למשחק ומקווה לטוב. אני מנסה לחזות איך משחק יתפתח. הייתה לי תחושה שהמחצית הראשונה תהיה קרב חפירות והמשחק יוכרע מדקה 70 ואילך. שיתפתי את ברק והוא קיבל את זה בצורה הכי טובה שיש. הוא לקח את הקופה, וגם המחליף השני סער בנבנישתי שבישל את שער הניצחון. אנחנו סבלניים ומבינים שהמשחק נגמר בדקה ה-90 ולא בדקה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully