וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא סוף העולם", אבוקסיס: "הצלחנו להביך קבוצה טובה"

21.11.2015 / 21:40

הפועל באר שבע נפרדה מפסגת ליגת העל אחרי 0:0 בחוץ נגד בני יהודה. בכר: "תוצאה מאכזבת, היינו צריכים להגיע ליותר מצבים". אבוקסיס: "תוצאה טובה, קונה עוד שני שלישים כאלה בליגה"

יוסי ציפקיס
ההגנה הזהובה עשתה עבודה מצוינת/יוסי ציפקיס

רצף חמשת הניצחונות של הפועל באר שבע הגיע הערב (שבת) לסיומו אחרי 0:0 בחוץ נגד בני יהודה. הקבוצה של ברק בכר התקשתה מאוד מול יריבה טקטית ומוכנה, ודווקא המארחת הייתה מסוכנת יותר ולא הייתה רחוקה מניצחון.

seperator

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "היה משחק שקול. בני יהודה נתנה פייט גדול וגם כמעט הביכה אותנו במתפרצות. זה מסוג המשחקים הקשים, במגרש קשה, נגד קבוצה שסוגרת. במשחקים כאלו מגיעים למצב-שניים וצריך להיות מרוכזים ולנצל אותם. זו תוצאה מאכזבת, אבל זה לא סוף העולם".

בכר הוסיף: "אנחנו צריכים להביא פתרונות נגד קבוצות שמצופפות, צריך יותר איכות מול השער. לא היה משחק מספיק טוב שלנו, היינו צריכים להגיע ליותר מצבים. ניסינו לעשות שינויים תוך כדי, אבל צריך לדעת גם לא להפסיד משחקים כאלו. זה תיקו ראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ועכשיו נכין את הקבוצה כדי לחזור למסלול בשבוע הבא".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס: "באר שבע קבוצה מצוינת וזו נקודה טובה. היו לנו מהלכים מצוינים להשיג את הגול, אבל זו תוצאה טובה. אם הצלחנו להביך קבוצה כזו טובה, אז מגיע כל הכבוד לשחקנים. לא סתם באתי למשחק הזה בצורה שונה. לא בא לי להיות הנחמד של הליגה, שנותן שניים ומקבל שניים. רציתי לעצור את הסחף של הספיגות עם חמישה שחקנים בהגנה, ואני שמח שהחבר'ה עשו את זה".

אבוקסיס הוסיף: "אני קונה עוד שני שלישים כאלה בליגה. תוך כדי תנועה הצטרפו אלינו שלושה שחקנים ואני מבסוט מהעבודה שלהם ומהמלחמה של כולם. זו תעודת בגרות לבני יהודה. כל משחק אנחנו רוצים לנצח. אם נשתפר ממשחק למשחק, נוכל לשאוף יותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully