וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "אני בחור שמח, אבל לא רואים את זה על הפנים שלי"

21.11.2015 / 19:11

מאמן מכבי תל אביב התעקש שהוא מבסוט בישראל אחרי ה-0:3 על הפועל חיפה, על המשחק מול צ'לסי: "נהיה חייבים להיות טובים יותר". טל בנין: "אנחנו צריכים להתחיל לצבור ביטחון עם השגת נקודות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את ניצחון הליגה השלישי ברציפות שלה עם 0:3 מול הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. הצהובים נהנו משערים של ערן זהבי בפנדל בדקה ה-50 ומשערים של נוסא איגייבור בדקה ה-68 ואבי ריקן בדקה ה-77. דור מלול הורחק בהפועל חיפה אחרי שסינן קללות לעבר השופט דניאל בר נתן.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יוקאנוביץ' מרוצה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' אמר בסיום: "התחלנו לשחק בהתחלה וניסינו למצוא את הרשת בחצי השעה הראשונה, אך לא הצלחנו. לא היינו אגרסיביים מספיק בחלק האחרון של המשחק, הם הגנו טוב עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור. אחרי ההרחקה היו לנו עוד הזדמנויות וסגרנו את המשחק".

"אני בחור שמח, אתם לא רואים את זה בפנים שלי. אני מרוצה בישראל עם הקבוצה שלי. זה הפרצוף שלי לעבודה. תמיד אפשר להשתפר ולעשות עבודה טובה יותר. עשינו טעויות קשות ותמיד יש מקום לשיפור. אפשר להיות מרוצים מהתוצאה, אבל צריך להשתפר".

על צ'לסי: "נצטרך לשחק טוב יותר נגד צ'לסי. הם ברמה הגבוהה ביותר באירופה. צ'לסי לא בתקופה גדולה עכשיו, אבל הם עדיין צ'לסי, שהיא קבוצה קשה וטוב. אני מצפה שניתן משחק טוב".

טל בנין התייחס בסיום לפנדל שרועי בר נתן פסק לזכות מכבי תל אביב: "הפנדל לא עזר לנו, זה בטוח. גם ככה קשה מול מכבי תל אביב, אבל גם מול עשרה שחקנים הגענו למצב טוב שלא ניצלנו. אחרי השער השני זה כבר היה גמור.

על דור מלול: "נחכה לשמוע אם הוא יורחק ממשחק אחד או שניים. בסך הנכל במשחק כדורגל, באנגליה, ברוסיה, באיטליה אנשים אומרים כל מיני דברים ולא מתכוונים ספציפית לשופט. הגיע הזמן להפסיק לקחת את הדברים אישית. אני מכיר את דור מצויין והוא לא מסוג השחקנים שיגידו דברים כאלה למישהו.

"אנחנו צריכים לשפר את צבירת הנקודות שלנו. המטרה שלנו היא לצבור ביטחון".

דור מלול אמר: "חשוב לי לציין שזה אדום ראשון בקריירה שלי, אני לא שחקן פרובלמטי, הייתי באמוציות מטורפות אחרי הפנדל. ניגשתי אל השופט ואמרתי את מה שאמרתי. לא הייתי צריך להגיד את זה. זרקתי כל מיני מילים לאוויר, לא התכוונתי לשום דבר באופן אישי. חבל לי שהוא הוציא אדום, אבל נלך קדימה. קיללתי לאוויר וחבל לי שהשופט לקח את זה באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully