וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקנים: "הגיע הזמן שהיריבה תתחיל להרגיש אותנו יותר"

21.11.2015 / 17:34

לקראת המשחק החשוב מול הפועל תל אביב ביום שני, מאמן מכבי חיפה ממשיך להתלבט בין שכטר לריאן וערך אסיפה שהתמקדה במשחק הלחץ. שחקנים גוננו על עזרא: "יש כאן עוד שחקנים שלא מגיע להם מקום בהרכב"

one

בווידאו: מכבי חיפה מפסידה לבית"ר ירושלים

מכבי חיפה רוצה לחזור למסלול הניצחונות ביום שני (20:55, ספורט 1) מול הפועל תל אביב, אבל המטרה הראשונה שלה היא כמובן לטפס מעל לקו האדום. רוני לוי ממשיך להתלבט לגבי ההרכב שלו, בעיקר בעמדה אחת - איתי שכטר ואיסמעיל ריאן תורגלו לסירוגין לאורך כל השבוע בהרכב ואחד מהם יפתח בסופו של דבר בצד ימין, כשאת מקומו של ריאן במרכז השדה יתפוס אופיר קריאף. מארק ואליינטה תורגל שוב לצדו של דקל קינן, טאלב טואטחה יחליף את סאן מנחם וחן עזרא תורגל שוב בהרכב שני. יוסי בניון יחזור לסגל.

המאמן רוני לוי ערך גם אסיפה קצרה לקראת המשחק. הוא התמקד בעיקר בלחץ אישי ואזורי על המגרש ואחרי הרצאה טקטית קצרה אמר לשחקנים: "הגיע הזמן שהשחקנים היריבים יתחילו להרגיש אותנו יותר", כשהוא מכוון לרמת האגרסיביות של שחקניו במהלך הלחץ שהוא דורש לערוך בהגנה ובהתקפה. אייל משומר, קובי מויאל ואביחי ידין עדיין לא כשירים ולא ייכללו בסגל. ידין אמור היה לחזור השבוע לאימונים, אך חזרתו התעכבה מעט והוא המשיך בתהליך השיקום.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סופג אש. עזרא/אדריאן הרבשטיין

אחד השחקנים אמר אחרי האימון: "אנחנו מדברים כל הזמן על תהליך, על דרך, אבל כדי שזה יקרה אנחנו חייבים להתחיל לנצח. התהליך הזה חייב להתחיל ביום שני". במועדון מצפים מחן עזרא שיתחיל להפיק מעצמו יותר בדקות שהוא משחק, דבר שיסלול את דרכו חזרה להרכב. בינתיים, הקשר וחיפה נמצאים בנתק ולא הוצע לו חוזה לעונה הבאה. עזרא עצמו סיפר לשחקנים בקבוצה כי היה מעדיף לנסות ולמצות את האופציה האירופית בתום העונה. "היכולת שלו חשובה לשני הצדדים. הוא לא יוכל למצוא קבוצה בסדר גודל מתאים אם לא ישחק", אמרו בחיפה.

כזכור, לפני מספר שבועות סיפרו גורמים במועדון לוואלה! ספורט כי חן עזרא צריך להתרגל למעמדו החדש כשחקן ספסל. הדבר בא לידי ביטוי לאחר יכולת לא טובה שהציג השחקן לאורך מספר משחקים. אחד השחקנים הזכיר: "אי אפשר להפיל את האשמה עליו כשרוב הקבוצה לא מתפקדת, יש כאן עוד הרבה שחקנים שאין להם מקום בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully