וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ליאור וילדיקן סיימה שביעית בצ'ינגדאו

21.11.2015 / 15:05

הג'ודוקא שמתחרה ב-70 ק"ג השיגה ניצחון על ליו הסינית, אבל רשמה שני הפסדים, כולל אחד בבית הניחומים וסיימה בטעם חמוץ. אסף חן נעצר בשמינית הגמר אחרי שהשיג שני ניצחונות

ליאור וילדיקן. ברני ארדוב
מקום שביעי. וילדיקן/ברני ארדוב

היום השני בתחרות הגרנד פרי בצ'נגדאו, סין, לא סיפקה מדליות, אבל מי שרשמה הישג נאה היא הג'ודוקא ליאור וילדיקן (70 ק"ג), שסיימה במקום השביעי. וילדיקן, שמתחרה עם לינדה בולדר על הכרטיס הבודד לריו, ניצחה באיפון את הונגיאן ליו הסינית בפתיחת התחרות שלה, אבל לאחר מכן נכנעה לאירנה גזייבה מרוסיה בווזארי, והמשיכה לבית הניחומים. אלא שגם בניסיון הנוסף של וילדיקן להשיג מדליה היא לא הצליחה. היא פגשה יריבה סינית נוספת, צ'או ז'ו שהכניעה אותה באיפון.

אצל הגברים, אסף חן (81 ק"ג) השיג שני ניצחונות בשלבים המוקדמים, כשתחילה הוא הכניע באיפון את יריבו מטג'יקיסטן, פרהוד רחימוב, ולאחר מכן הוא גם גבר על הזמבי בואס מוניונגה (איפון נוסף). אלא שבשמינית הגמר נעצרה דרכו של חן, שנכנע באיפון לקוריאני קי-צ'ון וונג וסיים את דרכו בתחרות.

יתר הג'ודוקא הישראלים יתחרו מחר. אלון ששון (90 ק"ג) יתחיל בסיבוב השני מול האמריקאי קולטון בראון, ולי קוכמן יפתח מול ג'יגיאנג ג'יה הסיני סיבוב אחד קודם לכן. פיטר פלצ'יק (100 ק"ג) יחל בסיבוב השני מול מירוסלב דזור הסלובקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully