וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבירי בהודעה לאוהדים: "אנחנו פה כדי להתמודד עם המצב הכלכלי"

20.11.2015 / 14:22

הבעלים של הפועל תל אביב, שלאחרונה נשמעו דיווחים על כך שהבעיות הכלכליות בה עמוקות, יצא בהודעת רגיעה לאוהדים וביקש מהם לא להתייחס לשום מידע כוזב: "יש גורמים שמנסים לפגוע במועדון"

one

אחרי מספר ימים של חוסר וודאות כלכלית בהפועל תל אביב וידיעות על חובות המועדון למספר גורמים, החליט הבעלים, אמיר כבירי, להוציא היום הודעה לאוהדי הקבוצה, בה הוא מסביר את המצב הכלכלי של המועדון והקשיים שעימם התמודדה ההנהלה ואמורה להתמודד עד סוף העונה הנוכחית:

"בימים האחרונים עולות ידיעות שונות לגבי מצבו הכלכלי של המועדון. חשוב לי להבהיר את המצב ושתשמעו את האמת ישירות ממני. כאשר לקחתי על עצמי את הבעלות על המועדון, עמד הגרעון הכולל על כ-21 מיליון ש"ח (כפי שהצגנו בפניכם במפגש הנהלה-אוהדים). היום, לאחר שנתגלו חובות עבר נוספים ולאחר שהזרמתי כספים רבים הצלחנו לצמצם את הגרעון לכ-16 מיליון ש"ח בלבד תוך פחות מחצי שנה. עד סוף העונה יצומצם הגירעון לסכום של כ-10 מיליון ש"ח בלבד, זאת בזכות התכנית הכלכלית שהתווינו שעל פיה אנו פועלים".

כבירי המשיך: "בנוסף לכסף שהוצאתי על רכישת הקבוצה, ישנם תשלומים נוספים שנותרו מהעונה הקודמת, בניית הסגל גם כן עלתה כסף, והוצאתי כספים לשיפוץ המתחם ועוד. עד לסיום העונה הסכום יגיע לכמה עשרות מיליוני שקלים, ועל כך נדווח לכם באופן מסודר כפי שעשינו עד כה. יש לנו עוד דרך לעשות ואנחנו מתמודדים עם חובות רבים שנוצרו לפני הגעתי, ומן הסתם התהליך הזה מלווה בקשיים, אבל אנחנו פה כדי להתמודד ואין לי ספק שעד לסיום העונה נצליח להוביל את המועדון ליציבות כלכלית".

"ישנם גורמים אשר מנסים לערער את יציבות המועדון תוך הפעלת כלי תקשורת מסוימים והזנתם באופן קבע במידע שגוי מוטה ומעוות, אך אני מבקש מכם שלא לייחס חשיבות לדבריהם, שכן כל מטרתם היא לפגוע במועדון ובצוות המנהל ואני לא אתן לאף אחד לפגוע במועדון וביציבות שלו. אני אחראי על המועדון ואני זה שדואג לפתרונות ולהזרמת כסף נוסף, ואני אהיה גם זה שאדאג שהפועל תל אביב תהיה חזקה ויציבה לעוד הרבה שנים".

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, עם הבעלים אמיר כבירי ועם ניר אפרתי. יוסי ציפקיס
הודעה לאוהדים. אמיר כבירי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully