וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ריאן תורגל במקום שכטר. מסתמן שהחלוץ יספוג קנס

20.11.2015 / 10:40

לוי מתלבט לקראת הפועל תל אביב. הסיבה לנטית המועדון בנוגע לחלוץ: לא דיווח כי נתפס על ידי המשטרה למרות שידע על התמונות שהופצו ברשת החברתית, ותירץ כי נקנס בעקבות שיחה בנייד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי חיפה הודיעו לאיתי שכטר כי בעקבות העובדה שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול עליו לקיים את ההחלטה לפיה הוא ירצה בפני בני נוער, אולם בינתיים מסתמן כי המועדון גם יקנוס את החלוץ בעקבות המעשה, כנראה בסכום סמלי. כמה מאנשי המועדון כעסו משום ששכטר הבהיר בימים האחרונים לאנשים במועדון כי התמונה שהופצה נגדו בימים האחרונים ברשת החברתית, שם הוא נראה משוחח עם שוטר לאחר שנקנס, נובעת משיחה שביצע בטלפון הנייד בזמן נהיגה. לראשי המועדון הוא כלל לא דיווח על המקרה. "אם שכטר היה מודיע שנתפס, יום לפני משחק בו הוא לא היה אמור לשחק כלל, לא הייתה בעיה עם זה. הוא לא היה נקנס", אמר גורם במערכת.

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. יוסי ציפקיס
הולך ומסתבך. שכטר/יוסי ציפקיס

אתמול תורגל איסמעיל ריאן בהרכב ושכטר בהרכב שני, כשאלירן עטר וגליינור פלט ממשיכים בהתקפה. אופיר קריאף תורגל במקום ריאן במרכז הקישור. יוסי בניון חזר לאימונים בהדרגה וייכלל בסגל. מארק ואליינטה יחזור למרכז ההגנה יחד עם דקל קינן ואוראל דגני ימשיך כנראה בצד ימין.

כפי שפרסמנו, במועדון הבהירו אתמול כי הם אינם מתכוונים להודיע בימים הקרובים על רשימת המשוחררים מהקבוצה ויעשו זאת רק סמוך לחלון ההעברות. הסיבה לכך היא שבצוות המקצועי אינם רוצים לשחרר שחקנים בשלב מוקדם יחסית, מתוך הנחה שאולי חלק מהם יגלו שיפור משמעותי לקראת תחילת מועד ההעברות. בחיפה צפו בביצועיו של השוער היהודי ארגנטינאי מרטין פרלמן, שמועמד להיות שוער מחליף, אך עדיין לא קיבלו החלטה סופית האם לזמנו להתרשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully