וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גילי כהן הפסידה בקרב על מדליית הארד בצ'ינגדאו

20.11.2015 / 9:37

כהן השיגה ניצחונות מרשימים בדרכה אל חצי הגמר, אבל נכנעה ליריבות מיפן וסין וסיימה את תחרות הגרנד פרי במקום החמישי. גם שירה ראשוני התחרתה בבית הניחומים, אבל סיימה במקום השביעי

גילי כהן מול רוני שוורץ. ברני ארדוב
פספוס. גילי כהן/ברני ארדוב

תחרות הגרנד סלאם בצ'ינגדאו יצאה הבוקר (שישי) לדרך, כאשר במוקד עמדה גילי כהן שקיוותה לאסוף מדליה ראשונה לישראל. כהן, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 52 ק"ג כבר הצליחה להעפיל לחצי הגמר, אבל נכנעה בקרב שלה ובהמשך גם הפסידה בקרב על הארד וסיימה את התחרות במקום החמישי המאכזב.

כהן פתחה את יום התחרויות בסיבוב השני והתגברה על הקוריאנית דה סול פארק עם ניצחון בזכות עונשים שספגה היריבה. לאחר מכן המונגולית אסולמון אדיאסמבו הפסידה לה באיפון, אך בחצי הגמר כהן הפסידה ליפנית יוקה נישידה בגלל עונש שספגה, מה ששלח אותה לבית הניחומים כששם היא נאבקה מול הסינית ינגנן מה, אך ספגה ווזארי והודחה. יום פחות טוב היה לרוני שוורץ (גם 52 ק"ג) שהפסידה כבר בקרב הראשון שלה ליריבה שוויצרית באיפון.

מי שגם הופיעה בבית הניחומים היא שירה ראשוני (48 ק"ג) שהעפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון מרשים על יריבה מטייפיי, אבל בהמשך היא הפסידה ליריבה מרוסיה בגלל עונשים. כדי לצאת עם מדליה ידעה ראשוני שהיא צריכה לאסוף עוד שני ניצחונות, אבל היא נכנעה לקזחית אוטגונטסטסג גלבדראך בקרב הראשון מבין שניים אחרי שספגה ווזארי ויוקו.

קמילה מינקאווה (57 ק"ג) ניצחה יריבה סינית בקרב הראשון שלה אבל בהמשך הפסידה ליפנית בגלל עונש אחד שספגה. אצל הגברים, טל פליקר (66 ק"ג) נכנע באיפון לגרמני רנה שנידר קרב בסיבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • גילי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully