וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דובב גבאי קיבל זריקה וצפוי לפתוח, עימות בין מאטוביץ' לירוחם

20.11.2015 / 8:58

על אף הפגיעה בקרסול, השחקן קיבל זריקה וצפוי מול עכו. סיכויים נמוכים שעומר אצילי יפתח. קפטן בית"ר איבד את העשתונות באימון וצעק על המגן: "תסתום את הפה". הקבוצה שכרה לדני פרדה קואוצ'רית

one

לאחר שלושה ניצחונות רצופים, בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק מול הפועל עכו ביום ראשון בתקוה לשמור על מסלול הנצחונות ולהידבק לצמרת הגבוהה. במועדון יודעים כי עכו תבוא להסתגר וגם בשיחות אישיות ובאסיפות שייערכו לקראת המשחק יזהירו את השחקנים כי המשחק לא צפוי להיות פשוט. בבית"ר אמרו אתמול כי "כולם זוכרים שעכו קיבלה ארבע מחיפה או חמש ממכבי תל אביב, אבל היא גם ניצחה את באר שבע ומכבי פתח תקוה והיא עם 13 נקודות, יותר מהפועל תל אביב ומכבי חיפה. אסור לזלזל בה וצריך להתייחס אליה בשיא הרצינות".

בנוגע למצבת הפצועים של הקבוצה: דובב גבאי שסובל מחבלה בקרסול קיבל אתמול זריקה וההערכה היא שיהיה כשיר ליום ראשון. עומר אצילי ערך אתמול אימון מלא, אך נראה כי בבית"ר חוששים לסכן אותו. לידור כהן צפוי להצטרף לדובב גבאי ורוקאביציה בחלק הקדמי.

באימון הקבוצה היום נרשמו מספר עימותים בין דושאן מאטוביץ' למגן תומר ירוחם. מאטוביץ' איבד את העשתונות באחד האירועים בשל טענת ירוחם לנבדל וצרח עליו בעברית: "יא בן זונה תסתום את הפה" והתפרץ בשלל קללות נוספות. לאחר מכן היו מספר עימותים נוספים בין השניים אך המאמן סלובודאן דראפיץ' העדיף להבליג ונתן לאימון להמשיך. בבית"ר אמרו על האירוע: "זה קורה מדי פעם כחלק מאמוציות. דושאן הוא הקפטן וצריך לכבד אותו אבל אסור לו לדבר ככה. דראפיץ' ידבר עם השניים וירגיע את העניינים".

דובב גבאי שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
סימנים אופטימיים. גבאי/יוסי ציפקיס

על פי האימונים בשבועיים האחרונים נראה כי ישנו ניסיון להכניס את דני פרדה לעניינים ולהחזירו לרוטציה. לאחרונה סידר המועדון לשחקן קואוצ'רית שתעבוד איתו על הצד המנטלי ותסייע לו. בבית"ר אמרו על פרדה כי "הוא מתנהג למופת ומאוד רוצה, אבל הסטיגמה של שחקן של טביב וכל השליליות שנוצרת סביבו כשהוא משחק לא בריאה. כשהוא יקבל הזדמנות הוא יהיה חייב לקחת אותה ולהיות טוב כי הקהל חסר סבלנות כלפיו".

הקשר דן איינבינדר אמר לקראת המשחק ביום ראשון: "ברגע שאנחנו באים אחרי שלושה ניצחונות רצופים אנחנו גם מצפים וגם רוצים שהקהל יגיעו בכמויות גדולות וימשיך לדחוף אותנו כמו בחודש האחרון, גם ב-0:0 וגם כשלא הולך. זה נותן לנו המון כוח. צריך להפוך את טדי שוב למבצר, כמו שפעם דיברו שקבוצות משאירות נקודות בדרך. אנחנו חייבים לעשות עוד שינוי ולהיות קבוצה קשה וחזקה שמכריעה משחקים ולסחוף את הקהל איתנו. שהקהל נסחף איתנו זה נותן לנו כוח וביטחון ופוגע ביריבה".

ביממה האחרונה הורגשה התעוררות בקצב מכירת הכרטיסים למשחק ובבית"ר מעריכים כי לפחות עשרת אלפים צופים יגיעו לטדי. נכון להיום הבטיחו כ-4,000 איש בלבד את מקומם באיצטדיון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully