וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייס הארפר וג'וש דונלסון זכו בתואר ה-MVP

20.11.2015 / 8:53

כוכבה של וושינגטון הפך לשחקן הצעיר בתולדות הליגה שנבחר פה אחד, לאחר שכל 30 המצביעים העניקו לו את המקום הראשון. שחקן הבסיס השלישי של טורונטו הוא הזוכה הראשון של הקבוצה מאז 1987

ברייס הארפר וושינגטון נשיונאלס. Alex Brandon, AP
הכי טוב שיש. הארפר/AP, Alex Brandon

אחרי שכל הפרסים האחרים כבר חולקו, הלילה (בין חמישי לשישי) הכריזה ליגת ה-MLB על שני הזוכים בתואר ה-MVP לעונת 2015: ברייס הארפר וג'וש דונלדסון.

הארפר, כוכב וושינגטון, אומנם לא העפיל לפלייאוף בסיומה של עונה קבוצתית מאכזבת, אבל המספרים האדירים שלו גרמו לכך שכל 30 הבוחרים הצביעו עבורו, מה שהפך אותו בגיל 22 לזוכה הצעיר ביותר בתולדות הליגה שגורף את הפרס פה אחד. הוא גבר על פול גולדשמיט, שקיבל 186 נקודות לעומת ה-420 של הארפר. במקום השלישי סיים ג'ואי ווטו, כאשר כל השלישייה הראשונה ב-NL לא שיחקה למעשה בפלייאוף העונה. הארפר הוא הזוכה פה אחד השביעי בתולדות החטיבה והוא קיבל את הפרס בזכות 42 הומראנים, 33.0 אחוזי חבטה, 9.9 WAR ועוד.

ב-AL, הכבוד הלך לדונלדסון, שבעונתו הראשונה בטורונטו כמעט הצעיד את הקבוצה לוורלד סירייס. דונלדסון, שהגיע מאוקלנד, הוא הזוכה הראשון של הבלו ג'ייז מאז 1987 והוא הקדים את מייק טראוט, ה-MVP היוצא ואת לורנזו קיין, שחקן האלופה קנזס סיטי. דונלדסון הוביל את ה-AL ב-RBI עם 123 וסיים שלישי בטבלת ההומראנים עם 41.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully