וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשאד וטוב לו: רשאד גרין עזר לג'קסונוויל לנצח את טנסי

20.11.2015 / 8:49

החזרת פאנט של גרין ל-63 יארד סידרה לג'אגוארס טאצ'דאון מאוחר בדרך ל-13:19 על הטייטאנס. ג'קסונוויל, עם ניצחון שני ברציפות, רק חצי משחק מאחורי מוליכות ה-AFC דרום, אינדיאנפוליס ויוסטון

רשאד גרין ג'קסונוויל ג'אגוארס. Brian Blanco, AP
הרגע המכריע במשחק. רשאד גרין דוהר/AP, Brian Blanco

ג'קסונוויל (6:4) - טנסי (8:2) 13:19

מי שחשב שיקבל כאן פוטבול איכותי, כנראה לא ראה יותר מדי פוטבול לאחרונה, אבל בכל זאת, המחזור ה-11 יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ניצחונם של הג'אגוארס, שהיה השני ברציפות של הקבוצה מצפון פלורידה וכעת, היא לפתע נמצאת בפיגור חצי משחק בלבד אחרי שתי מוליכות ה-AFC דרום הנורא, אינדיאנפוליס ויוסטון. אם שתיהן יפסידו ביום ראשון, הג'אגוארס יכולים לחלום באמת על הופעה מפתיעה בפלייאוף. טנסי לעומת זאת, עם עוד הפסד, שני ברציפות ואחרי שהזעזוע בדמות פיטוריו של קן וויזנהאנט עזר לקבוצה לשבוע אחד, היא שוב חוזרת לסורה.

המחצית הראשונה הייתה דלה במיוחד והסתיימה בשוויון 6:6, כאשר ריאן סקאפ וג'ייסון מאיירס מחליפים שערי שדה. מאיירס כבש את השלישי שלו באמצע הרבע השלישי והעלה את הג'אגס ליתרון, אך מרקוס מריוטה, עם ריצה ל-23 יארד שהייתה הטאצ'דאון הראשון בקריירה עבורו על הקרקע, קבע מהפך עוד לפני סיום הרבע. המארחים החלו להראות אבודים, אבל אז הגיע הרגע הגדול שלהם במשחק, כאשר רשאד גרין החזיר פאנט ל-63 יארד ומשם, בלייק בורטלס כבר המשיך ומצא את ג'וליוס תומאס לטאצ'דאון של חמישה יארד, שהעלה את ג'קסונוויל ל-13:16.

טנסי ניסתה להגיב, אבל פאמבל העביר את הכדור לידי הג'אגוארס והם השיגו שער שדה רביעי במשחק. הטייטאנס, עם 2:19 על השעון, התקדמו עד לקו ה-23 של ג'קסונוויל, אולם מריוטה חטף סאק והזמן נגמר. בורטלס סיים עם 242 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל. אלן רובינסון תפס ל-113 יארד. מריוטה רשם 231 ואצלו, דילייני ווקר תפס 109.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully