וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון מתכנן מהפכה בהרכב, כליבאת צפוי לפתוח

19.11.2015 / 20:48

לקראת המשחק נגד קרית שמונה, מוחמד כליבאת ייכנס לחוד על חשבון גיא מלמד וישחק לצד עידן שמש, ג'ו מונונגה חוזר מהרחקה ויחליף את פאנקה המאכזב. הקבוצה תצא מוקדם למלון בצפון

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי פתח תקוה להפועל עכו

עם נקודה אחת בלבד בששת המשחקים האחרונים, מכבי פתח תקוה מבינה שאין לה הרבה ברירות אלא להשיג ניצחון בשבת מול עירוני קרית שמונה בחוץ. עבור המאמן, רן בן שמעון, תהיה זו הזדמנות נוספת לפגוש את הקבוצה אותה עזב בטונים צורמים אחרי הזכייה באליפות.

בקבוצה ניסו בימים האחרונים להחזיר את הביטחון לשחקנים בעקבות התקופה הקשה שהם חווים. ובכל זאת, בן שמעון מתכנן לא מעט שינויים בהרכב לעומת זה שהפסיד להפועל עכו לפני כשבועיים. השינוי המרכזי יהיה בחלק הקדמי כאשר מי שאמור לשתף פעולה עם עידן שמש בחוד הוא מוחמד כליבאת שיחליף בהרכב את גיא מלמד.

מוחמד כליבאת מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
צפוי לפתוח בהתקפה. כליבאת/ברני ארדוב

ג'ו מונונגה, שנפצע בשבוע שעבר וחזר לעניינים סיים לרצות את עונש ההרחקה וגם הוא אמור לשוב להרכב, כשהמקום צפוי להיות על חשבונו של מינדאוגאס פאנקה שהציג יכולת מאכזבת בשבועות האחרונים. דודי טויטו, שחזר ממשחקי הנבחרת הצעירה, יחל את המשחק על הספסל, ונאור פסר, שהציג יכולת טובה באימונים בשבועיים האחרונים, צפוי לעלות ב-11.

מעבר לכך, אליסון דוס סנטוס שהורחק במשחק נגד עכו ייעדר, כאשר בן שמעון צפוי לעלות עם שני בלמים בלבד, עומר דנינו ושאבייה תומא. כבר מחר תצא הקבוצה לקרית שמונה כדי ללון שם ולעשות את ההכנות למשחק החשוב בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully