וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אבו סלאח נטש את האימון, בספק להפועל כפר סבא

19.11.2015 / 17:22

הבלם סבל מכאבים בשריר הירך, בקבוצה מתלבטים האם להשיב את אברהם פאס להרכב או שמא לתת לעוביידה חטאב לפתוח. גם קנדיל נטש את האימון. התלבטות בין קאצ'ובה ותאמבי

one

בווידאו: ה-2:2 של בני סכנין עם בני יהודה

בלמה של בני סכנין עלא אבו סלאח נטש היום (חמישי) את אימון הקבוצה לקראת סיומו בטענה לכאבים בשריר הירך, והוא בספק למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שבת. אבו סלאח אמור היה לפתוח לצידו של איציק כהן, אלא שכעת, אם לא יוכל לעמוד לרשותו של אלי כהן, המאמן יצטרך להכריע האם הוא מחזיר להרכב את אברהם פאס שהתאמן היום לראשונה מזה חודש בצורה מלאה, או עם עוביידה חטאב. בשבוע האחרון ערך הספרדי אימוני כושר לבד והעובדה שלא התאמן חודש מדאיגה את אנשי המועדון בנוגע למשחק הקרוב, אולם הפציעה של אבו סלאח עלולה לטרוף את הקלפים.

מי שעוד נטש את האימון לקראת סופו בשל כאבים בגב הוא מחמוד קנדיל, שעמד בעין הסערה האחרונה בין אלי כהן ליו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס. בין כה וכה, רן קדוש אמור לפתוח בין הקורות וכעת מקווים בקבוצה שקנדיל יוכל להיות בסגל למשחק מחרתיים.

בעמדות הקישור קיימת התלבטות לגבי זהות מחליפו של חאלד חלאיילה המוצהב - כרגע עדיין לא ברור האם דיוגו קאצ'ובה וסגס תאמבי יפתחו לצד חאמד גנאים.

הזר פאביניו אלבאס מרשים באימונים בהם נכח השבוע ובקרב שחקני הקבוצה התרשמו מאוד מהברזילאי. במועדון הדגישו שהשחקן צריך להוריד חלודה, אך הנטייה היא להחתימו.

שחקן בני סכנין עלא אבו סלאח (שמאל). אדריאן הרבשטיין
בספק גדול לשבת. אבו סלאח/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully