וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר הגיע לאימון. רוני לוי: "שחרורים? יש עוד זמן עד ינואר"

19.11.2015 / 16:40

נשיא מכבי חיפה ביקר את השחקנים, המאמן התייחס גם לעתידם וגם ולמשחק ביום שני: "צריכים לדעת לנצח משחק מאוזן. הפועל תל אביב תבוא עם התלהבות". עטר נטש את האימון בשל עומס

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי חיפה לבית"ר ירושלים

מכבי חיפה ממשיכה להגביר את הקצב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. לאימון היום הגיע נשיא המועדון יעקב שחר, שלא ביקר באימונים האחרונים של הקבוצה. הוא לא שוחח עם השחקנים לפני האימון, אבל הגיע כדי לצפות בו. מי שכן דיבר על מצב הקבוצה היה המאמן רוני לוי, שהתייחס בין היתר להפסד מול בית"ר ירושלים.

"אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים מהסוג הזה, כמו מול בית"ר ירושלים, בו המשחק מאוזן. מצד שני, אני חי עם הקבוצה יום יום ורואה שיפור משמעותי", אמר המאמן. "אם נמשיך בדרך הזאת התוצאות יגיעו. כשקבוצה לא מנצחת כל המאזנים שלה שליליים, אנחנו צריכים לשפר את כל המאזנים. זה סוג של תהליך שלא יקרה ביום אחד. לא ביום אחד היא תשחק כדורגל הכי איכותי שיש. אנחנו עובדים כדי לצאת עם סדרה של תוצאות טובות. ביום שני יש לנו משימה קשה מאוד. הפועל תל אביב מגיעה עם מאמן חדש והתלהבות אחרי ניצחון. כשיש את כל הסגל תמיד זה עדיף. אני מאמין שנחזור עם ניצחון".

לוי נשאל על עתידו כשאמר: "לא דיברתי עם שחר על עתידי, אלה לא דברים שמעסיקים אותי. כמו שאמרתי לא אחת, יש דברים שבהם צריכים לטפל ובזה אני מתעסק". בהמשך נשאל רוני על נושא השחרורים לקראת חודש ינואר ורמז כי השחקנים עדיין תחת זכוכית מגדלת. "יש חרושת של שמועות כל הזמן, עד ינואר יש עוד חודש וחצי, זה הרבה זמן בחיים ובטח בכדורגל", אמר המאמן. "מבחינתי זה מיותר, עד ינואר יש זמן".

לוי התייחס גם לצירופו של היועץ המנטלי דן ולנסי, שהבוקר פרסמנו כי ערך אסיפה בה ביקש מהשחקנים לחשוב על הצלחת הקבוצה מאשר על הצלחת שחקנים כיחידים. "בהרבה מאוד מועדונים בארץ ובעולם צוותים רחבים זה משהו שהוא נהוג", אמר לוי. "מצאנו לנכון לצרף בחור שמתמקצע בסטטיסטיקה ובעניינים מנטליים. זה עוד אחד שיכול לעזור לנו".

אלירן עטר נטש את האימון בשל הפחתת עומסים, במועדון לא חושבים שמדובר בפציעה רצינית. טאלב טואטחה צפוי לפתוח בהרכב, כשמארק ואליינטה יחבור לדקל קינן במרכז ההגנה. יוסי בניון כשיר למשחק.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי עם הנשיא יעקב שחר. יוסי ציפקיס
"הפועל תל אביב מגיעה עם מאמן חדש והתלהבות אחרי ניצחון".רוני לוי עם יעקב שחר/יוסי ציפקיס
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. יוסי ציפקיס
בא לעקוב מקרוב. יעקב שחר/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. יוסי ציפקיס
נטש את האימון. עטר/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה יוסי בניון עם חבריו באימון. יוסי ציפקיס
כשיר למשחק. בניון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully