וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממן: "גם נקודה זה טוב נגד מכבי, נצטרך לתפוס אותם ביום חלש"

19.11.2015 / 12:55

קשר הפועל חיפה מוכן למפגש מול האלופה בשבת (17:00, ספורט 1): "יחסי הכוחות ברורים, נצטרך לרצות יותר". על המאזן עם כץ ביציע אמר בחיוך: "אולי נגיד לו שיעבור ארצה ואז ניקח אליפות". אבו ניל וסוויסה ייעדרו

one

בווידאו: הפועל חיפה מפסידה להפועל באר שבע

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול האלופה, מכבי תל אביב, באצטדיון העירוני החדש בחיפה ביום שבת (17:00, ספורט 1). בחיפה יחסרו שני שחקני התקפה חשובים כשאמיר אבו ניל פצוע ותומר סוויסה מורחק.

בקבוצה מודעים לפערי הרמות, אך מאמינים שביכולתם להפתיע. "יחסי הכוחות ברורים, אנחנו יודעים שמכבי תל אביב עדיפה בכל פרמטר, אבל אנחנו נעלה עם מערך חדש שכמעט עבד נגד הפועל באר שבע ונקווה שיעבוד נגד מכבי", אמר חנן ממן לפני האימון.

ממן המשיך: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל נגד קבוצה כזו, גם נקודה זה טוב. אני מקווה שהנצחונות של טל בנין על מכבי ימשיכו, אך נצטרך לרצות יותר, לתפוס יום טוב לצד יום חלש של מכבי. יש להם סגל רחב ואת כל הציוד הנחוץ להכין עצמם לכל משחק".

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ. יוסי ציפקיס
יעבור ארצה? כץ/יוסי ציפקיס

"אני שמח שאני מקבל קרדיט. אני יודע שטל והצוות סומכים עליי וגם אם אני לא טוב אני לא מוחלף. יש לי הרבה מה לשפר והרבה מה לתת. אני קצת פחות לחוץ על לכבוש העונה וזה לא העיקר מבחינתי. אני תורם הרבה מעבר - אני רוצה גם לבשל הרבה כי זו המומחיות שלי, אבל אני צריך עוד להוכיח את עצמי", אמר ממן.

על העובדה שהקבוצה מנצחת בעיקר כשיואב כץ מגיע למשחקים אמר: "אולי נתחיל להוכיח ליואב שאנחנו מנצחים גם כשהוא לא פה. אולי נגיד לו לעבור לארץ ואז אולי גם נקח אליפות".

בינתיים, בקבוצה הודיעו שהכניסה לרכבים לחניונים הצמודים לאיצטדיון ביום המשחק תותר אך ורק עם תוי חניה. בכל מקרה, יש לאסוף את תו החניה מקופת ברק בלב המפרץ. יודגש כי לא ניתן לרכוש תוי חניה ביום המשחק, אלא לאסוף אותם קודם לכן ולהציג אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully