וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אין מדיניות אחידה לגבי שחרורים. יהיו כאלה שיעזבו למרות החוזה"

19.11.2015 / 10:24

לאחר דברי השחקנים ("יהיה קשה להשתחרר מהחוזים"), במועדון אישרו כי חלקם ישוחרר לאלתר. היועץ המנטלי לשחקנים "תדאגו לאינטרס של הקבוצה". שכטר נקנס לאחר שנהג תחת השפעת אלכוהול: "עשיתי טעות"

one

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, ומי שנכנס לתפקידו באופן מעשי הוא היועץ המנטלי דן ולנסי, שערך שיחה ראשונה עם שחקני הקבוצה בה דיבר על המצב הנוכחי של מכבי חיפה. "כל שחקן צריך לדאוג לאינטרס של הקבוצה, ולא לחשוב רק על עצמו", היה המסר העיקרי בשיחה. ולנסי הסביר לשחקנים כי "שחקן צריך לתת את האקסטרה ולהיות 'סופר גבר' לטובת כולם, לחשוב איך הקבוצה תצליח, ולא על ההצלחה האישית שלו".

במהלך האסיפה שקיים, התמקד ולנסי בשני שחקנים גדולים בכדורגל העולמי – ניימאר ופול פוגבה. על כוכבי ברצלונה ויובנטוס אמר: "אלה שחקנים שאוהבים את הכדור, כל הזמן רוצים לעשות פעולות חיוביות במשחק במטרה לנצח אותו. אלה שחקנים שיוזמים, שמנסים לעשות פעולות של ת'כלס וגם לעזור לקבוצה – חוטפים את הכדור בהגנה ובהתקפה". אחד השחקנים אמר בסיום האסיפה: "למדנו הרבה במהלך השיחה. יכול להיות שיש כאן שחקנים שחשבו איך הם מצילים את עצמם לפני שהם מצילים את מכבי חיפה. העין של המועדון על כולם לקראת ינואר, אבל אם נשתף פעולה כדי להצליח כצוות, אני מאמין שבמועדון יחשבו אחרת ואולי ישנו את המדיניות שלהם לגבי שחרור שחקנים".

שחקני מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק, אוראל דגני. יותם רונן
יש משהו באופק? שחקני מכבי חיפה/יותם רונן

כפי שכבר פרסמנו, אביחי ידין הוא השחקן היחיד שהוחלט כי יתאפשר לו לחפש קבוצה אחרת בינואר. שמות נוספים כמו אייל משומר, קובי מויאל, אוראל דגני ואחרים אמנם עלו, אבל לגבי אף אחד מהם לא הוחלט האם יעזוב. אלון תורג'מן לא מתכוון לעזוב מיוזמתו, אבל אם רוני לוי לא יבנה עליו במשחקים הבאים, חיפה תנסה להשאילו. גם שובל גוזלן נמצא במעמד דומה. אם טואטחה יעזוב, הירוקים ינסו לצרף את חן דילמוני. כזכור, אתמול הבהירו שחקנים בקבוצה כי חיפה תתקשה להשתחרר מחוזים של שחקנים אותם לא תשחרר לצמיתות. חלק מהם מעריכים כי: "לא הרבה יעזבו את הקבוצה". גורם במכבי חיפה הבהיר: "אין מדיניות אחידה לגבי השחקנים. חלק מהשחקנים ישוחררו לצמיתות, אחרים יתבקשו לחפש קבוצה שתשלים את שכרם".

יוסי בניון התאמן וצפוי להיות כשיר לקראת המשחק. טאלב טואטחה יפתח כמגן שמאלי במקום סאן מנחם, ואופיר קריאף יחזור למשבצת שלו במקום איסמעיל ריאן. מארק ואליינטה צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של דקל קינן, כשאוראל דגני עשוי להמשיך בעמדת המגן הימני. ולדימיר סטויקוביץ' שב ממשחק נבחרתו ויפתח בשער. בחיפה מאוד מרוצים מהסיכום עם השוער, ששם סוף לספקולציות בנוגע לעתידו. "סטויקוביץ' הוא אחד הזרים הבודדים שהצליחו להשאיר בשנים האחרונות חותמת במועדון בתוך שנה אחת", אמרו. איתי שכטר תורגל בהרכב ועשוי לקבל עוד הזדמנות מרוני לוי לפני שיוחלט סופית האם יעזוב.

בנושא אחר, החלוץ איתי שכטר נתפס לפני כחודש כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול ונקנס על ידי המשטרה. מתברר כי האירוע היה בלילה שלפני המשחק מול הפועל עכו, אך החלוץ לא נכלל בסגל בשל הרחקה ובהתאם לכך לא היה אמור להגיע להתכנסות של מכבי חיפה. בעקבות הדו"ח שכטר יתייצב בשבוע הבא בפני שופט.

הנושא ייבדק ויטופל במסגרת המועדון, שם ציינו כי ללא קשר להחלטת בית המשפט הוא צפוי להרצות על הנושא בקרב בני נוער. שכטר הגיב ואמר: "עשיתי טעות. זו הפעם הראשונה והאחרונה שעשיתי או אעשה דבר שכזה. למדתי שיעור, שגם מעט הוא הרבה. ראוי לציין שבמהלך הנהיגה הייתי בשליטה מלאה, אך יחד עם זאת כשחקן כדורגל ומודל לחיקוי עבור בני נוער, חשוב לי להבהיר ששתיית אלכוהול ולו במעט ונהיגה ברכב היא טעות, אני לא אעשה זאת עוד".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully