וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופייבו: "טבק משתדל מאוד לא לדרוך או לפגוע באף אחד"

19.11.2015 / 9:18

רגע לפני המשחק החשוב מול צסק"א מוסקבה, במכבי תל אביב מתחילים להתרגל לאיש החדש על הקווים: "הוא המאמן הכי גבוה שהיה לנו". אופייבו: "הוא רוצה שנהיה יותר אגרסיביים". פבראני יקבל הזדמנות?

מערכת וואלה

במכבי תל אביב דרוכים לקראת המשחק הקריטי הערב (חמישי, 21:15, שידור חי בוואלה! ספורט) מול צסק"א מוסקבה החזקה. הצהובים נמצאים באירופה במאזן מאכזב של ארבעה הפסדים וניצחון בודד. ז'אן טבק הקרואטי, שהחליף את גיא גודס יערוך בכורה על הקווים של הצהובים. טבק שוחח ביומיים האחרונים עם לא מעט שחקנים, ויטור פבראני ביניהם, והעביר להם את המסר כי הוא מעניק לכולם הזדמנות שווה - אך הבהיר כי יהיה עליהם להוכיח מחויבות ומוטיבציה ולהיות הרבה יותר אגרסיבים ואינטנסיביים.

"אני לא יודע אם אנחנו אנדרדוג או לא, אנחנו מגיעים למשחק בבית שלנו אחרי הפסד במפעל הזה ביורוליג ואנחנו רוצים לבוא לפה ולנצח מול צסק"א, או גם אם זו היתה כל קבוצה אחרת", אמר גיא פניני. "הערב זו צסק"א, אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל אנחנו נבוא קודם כל לתת את כל מה שאנחנו יכולים לתת על המגרש. לא פעם אמרתי שהדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות זה לנצח משחקים, אז ניצחנו שני משחקים והאווירה בקבוצה השתפרה, המצב רוח נהיה יותר טוב".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם ארינזה אונואקו. יוסי ציפקיס
הזדמנות שווה לכולם. טבק/יוסי ציפקיס

אייק אופייבו הוסיף: "טבק רוצה שנהיה יותר אגרסיביים, בעיקר בהגנה. הוא רוצה שנעמוד במקום הנכון על המגרש, בזמן הנכון. רוצה שנהיה מרוכזים בכדור, רוצה אגרסיביות מצידם של הגארדים על כל המגרש. אנחנו קבוצה אתלטית והוא רוצה לראות אותנו יותר אגרסיביים ויוצאים ליותר התקפות מהירות. טבק מאוד חכם ומבין את המשחק. הוא גם מאוד גבוה, המאמן הכי גבוה שאני התאמנתי אצלו לפחות. כשהוא הגיע הוא כמובן דיבר איתנו, הוא לא רצה לדרוך על אף אחד או לפגוע, הוא אמר דברים מאוד ברורים לגבי איך הוא רוצה שניראה. לא ראיתי אותו כשהוא היה שחקן, אבל הוא נראה קצת יותר קשוח מניקולה וויצ'יץ', אז אולי הוא ינצח אותו באחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully